Vyhlásené obstarávanie

ZBERNÝ DVOR


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Senohrad
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
223 066,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45222100-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Február 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Marec 2018
Dátum otvárania ponúk:
12. Marec 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Senohrad, Senohrad 151,962 43 Senohrad
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba zberného dvora v obci Senohrad. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou

súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne emailom na

adresu kontaktného miesta. Verejný obstarávateľ uprednostňuje emailovú komunikáciu s kontaktnou osobou

(zvolenskooz@gmail.com). Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane emailovej adresy,

názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.

2. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa.

3. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR

uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku

verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia

vo Vestníku verejného obstarávania.

4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného

nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

5.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom

(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že

rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JEDom.

5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v

tom, že dôjde k schváleniu žiadosti o NFP a uzatvoreniu zmluvy o NFP ako aj k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia NFP resp. procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

6. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 o VO. Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 7.000,00 EUR. Bližšie informácie sú v súťažných podkladoch.