Vyhlásené obstarávanie

Intenzifikácia triedeného zberu v obci Ťapešovo


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Ťapešovo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
114 056,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144511-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Marec 2018
Dátum otvárania ponúk:
16. Marec 2018
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2019
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit PB, s.r.o. Hliníky 712/25 017 01 Považská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Strojové vybavenie pre projekt intenzifikácie triedeného zberu v obci Ťapešovo. Bližšie informácie sú uvedené v

súťažných podkladoch.. Dodávka kolesového traktora s príslušenstvom - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka sklopného návesu - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka štiepkovača - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/

Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom.

Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:

a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk

b) Klikne na názov zákazky.

c) Klikne na Žiadosť o účasť.

d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.

e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.

f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.

g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.

Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO.

Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.

Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.