Vyhlásené obstarávanie

Technológia pre zberný dvor v obci Sikenička


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Sikenička
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 615,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144511-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2018
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Sikenička, Obecný úrad Sikenička, Sikenička 210, 934 59 Sikenička, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejné otváranie ponúk vykoná komisia verejného obstarávateľa v sídle verejného obstarávateľa. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 120

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka novej, nepoužitej technológie a zariadení k prevádzkovaniu zberného dvoru v obci Sikenička, vrátane dodania na miesto určenia v nasledovnom zložení: Časť 1.: Traktor s čelným nakladačom 1 ks Časť 2.: Traktorový náves 1 ks Časť 3.: Nesený drvič 1 ks Časť 4.: Ramenový nosič kontajnerov 1 ks a závesný kontajner 7,0 m3 - 2 ks otvorených kontajnerov a 1 ks otvorených kontajnerov so sklopným čelom Uchádzač zabezpečí dodanie tovaru a dopravu do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom.. Požaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazky.Požaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazky.Požaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazky.Požaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Pre toto zadávanie zákazky sa v zmysle § 187 ods. 8 zákona bude postupovať podľa § 20 ods.1 zákona v znení účinnom do 18.10.2018. Predmet zákazky bude čiastočne financovaný z vlastných zdrojov (z rozpočtu) verejného obstarávateľa a z nenávratného finančného príspevku Európskej únie v programovom období 2014 - 2020 z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej kupujúcim ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného tovaru, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly / auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, v prípade, ak sa zmenia okolnosti za ktorých sa táto súťaž vyhlasovala. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk len vtedy, ak bude disponovať dostatočným množstvom finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo / možnosť postupovať v podľa § 116 Zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak v tomto postupe verejného obstarávania nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nesplní požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky, alebo zákazky sa podstatne nezmenia.