Riešené objekty sú situované na pozemku parc.č. E392/1, a čiastočne E1964 v obci Dekýš v zastavanom území obce. Ostatné okolité pozemky tvoria zastavané plochy a záhrady súkromných vlastníkov. Areál zberného dvoru je napojený na existujúcu miestnu komunikáciu. Pozemok je rovinatý a v súčasnosti nevyužívaný.
Projektová dokumentácia rieši výstavbu zberného dvora, ktorý bude pozostávať z objektu administratívy pre správu riešeného dvora (obytný kontajner s WC), garáže pre mechanizmy, prístrešku pre kontajnery na separovaný zber
(veľkoobjemový odpad, kov), spolu s príjazdovými komunikáciami a so spevnenými plochami (na spevnených plochách budú uložené tiež kontajnery na separovaný zber (bio odpad, kroviny, drevo, stavebný odpad) ako aj pomocné mechanizmy (drvička a štiepkovač).. ČLENENIE STAVBY:
SO 01- SPEVNENÉ PLOCHY
SO 02- KANCELÁRSKY KONTAJNER SPRÁVCU
SO 03- PRÍSTREŠOK PRE KONTAJNERY
SO 04- GARÁŽ PRE MECHANIZMY
SO 05- KÁBLOVÉ ROZVODY NN
SO 06- KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA SO ŽUMPOU
SO 07- AREÁLOVÝ VODOVOD
SO 08 - DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA
SO 09- OPLOTENIE
SO 10 - KÁBLOVÁ PRÍPOJKA NN
SO 11 - VODOVODNÁ PRÍPOJKA
SO 12 - TERÉNNE ÚPRAVY
SO 13 - SADOVÉ ÚPRAVY
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k
dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/zakazky/5356. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu
mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v profile.
3.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich
predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky.
4. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
7. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne.
8.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom.
9. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8,10 a 12 na viac ako 10 pracovnych dní.
10. Uchádzači predkladajú ponuky na adresu: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace 821 04 Bratislava, kancelária č. 2 na 1.poschodí.
11. Lehota vystavby je 360 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska.
12. Pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
a) zelené verejné obstarávanie.