Vyhlásené obstarávanie

Intenzifikácia triedeného zberu v obci Buková


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Buková
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
177 336,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144511-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
3. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
29. Marec 2019
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit PB, s.r.o. Hliníky 712/25 017 01 Považská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Strojové vybavenie pre projekt intenzifikácie triedeného zberu obci Buková. Bližšie informácie sú uvedené v

súťažných podkladoch.. Kolesový traktor s príslušenstvom - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Kontajnerový nosič s ramenným nakladačom s podvozkom k traktoru 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka kontajnerov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka mobilných váh - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/

Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného

obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude

zamedzený prístup k súťažným podkladom.

Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:

a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk

b) Klikne na názov zákazky.

c) Klikne na Žiadosť o účasť.

d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo

svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania

prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne

na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke

www.ezakazky.sk.

e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s

časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.

f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo

štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom

záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí

prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu

kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská

Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.

g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu

adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi

sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným

obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.

Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO.

Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.