Vyhlásené obstarávanie

„Dodanie technológie pre zberný dvor Mojmírovce“


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Mojmírovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 993,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
23. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Mojmírovce, Námestie sv. Ladislava 931/7, 951 15 Mojmírovce, otváranie ponúk je verejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa, uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Názov predmetu zákazky: Dodanie technológie pre zberný dvor Mojmírovce

Logický celok 1 Technológia zberný dvor

Položka č. 1: Štiepkovač drevnej hmoty na mechanickú úpravu odpadu

Položka č. 2: Čelný nakladač na traktor

Položka č. 3: Traktor

Položka č. 4: Trojstranne sklopný traktorový náves nákladný za traktor

Položka 5: Ramenový nakladač reťazový na podvozku

Logický celok 2 Závesné kontajnery

Položka č. 1 : Závesné kontajnery 7m3

Položka č. 2 : Závesné kontajnery 10 m3. Názov predmetu zákazky: Dodanie technológie pre zberný dvor Mojmírovce

Logický celok 1 Technológia zberný dvor

Položka č. 1: Štiepkovač drevnej hmoty na mechanickú úpravu odpadu

Položka č. 2: Čelný nakladač na traktor

Položka č. 3: Traktor

Položka č. 4: Trojstranne sklopný traktorový náves nákladný za traktor

Položka 5: Ramenový nakladač reťazový na podvozkuLogický celok 2 Závesné kontajnery

Položka č. 1 : Závesné kontajnery 7m3

Položka č. 2 : Závesné kontajnery 10 m3

Doplňujúce informácie

PODLIMITNÁ ZÁKAZKA

podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) bez využitia elektronického trhoviska reverzná t. j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk

Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile.

Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného

obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak.

Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil: na 4 000 eur

Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného diela, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä Zákon o príspevku z EŠIF zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon o finančnej kontrole a audite zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Zhotoviteľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť.

Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:

a.Poskytovateľ a ním poverené osoby,

b.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,

c.Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,

d.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,

e.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,

f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,

g.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.

Schválenie zákazky v rámci kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.