Vyhlásené obstarávanie

Prestavba budovy obce Dunajská Lužná na objekt základnej školy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dunajská Lužná
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
799 274,13
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Jún 2018
Dátum otvárania ponúk:
15. Jún 2018
Ponuka musí platiť do:
1. September 2019
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad obce Dunajská Lužná, Jánošíkovská 466/7, 900 42 Dunajská Lužná .
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podľa § 114, ods.10 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela. Verejný obstarávateľ podľa § 114, ods.9 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 9

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác rekonštrukcie bývalej administratívnej budovy PD Úsvit v Dunajskej Lužnej na objekt 1. stupňa základnej školy v Dunajskej Lužnej podľa vypracovanej projektovej dokumentácie.. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác pre rekonštrukciu bývalej administratívnej budovy PD Úsvit v Dunajskej Lužnej na objekt 1. stupňa základnej školy v Dunajskej Lužnej. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, vo výkaze výmer a v obchodných podmienkach dodania predmetu zákazky, ktoré tvoria prílohy k Súťažným podkladom.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ požaduje výšku ZÁBEZPEKY, ktorá je stanovená v sume 23 978,00 Eur (slovom dvadsaťtritícdeväťstosedemdesiatosem Eur). Podmienky založenia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, 2.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe žiadosti doručenej na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tejto Výzvy (bs5262@gmail.com), v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tejto Výzvy. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať elektronicky zaslaním cez e-mail na adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. V elektronickej podobe budú súťažné podklady zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky. Taktiež budú zverejnené na internetovej stránke verejného obstarávateľa na adrese: http://www.dunajskaluzna.sk/uradna-tabula/verejne-obstaravanie/zakazky-prestavba-budovy-obce-dunajska-luzna-na-objekt-37.html 3. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejného obstarávania priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky. 4. Komunikačným jazykom v tomto verejnom obstarávaní je zo strany verejného obstarávateľa slovenský jazyk, zo strany uchádzačov jazyk slovenský a český. 5.OBHLIADKA -Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom účasť na obhliadke miesta uskutočnenia predmetu zákazky, ktorá sa uskutoční v dňoch 24.05.2018 o 9,00 hod. na adrese miesta realizácie zákazky. 6. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 2.2. časti A súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní dostatočne vopred. 7. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy, aby mohla byť uzatvorená do 10 pracovných dní odo dňa, keď na jej uzavretie bude vyzvaný. 8. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia určených podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie technických a odborných spôsobilosti podľa bodu III.1.3. využiť technické a odbornej kapacity inej osoby podľa § 34 ods.2 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.