Vyhlásené obstarávanie

Údržba verejnej a cestnej zelene 2018


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
250 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
77310000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2018
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka verejného obstarávateľa, Trojičné nám. č. 11, 1. poschodie. Otváranie časti "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní časti ponúk označených ako "kritériá" všetkým uchádzačom ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk , splnili podmienky účasti , resp. ich ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Kompletné zabezpečenie údržby verejnej a cestnej zelene na pozemkoch vo vlastníctve, v priamej správe a v užívaní Mestskej časti Bratislava Podunajské Biskupice. pre tri lokality :Lokalita č. 1 - Medzi jarkami, Lokalita č. 2 - Dolné hony, Lokalita č. 3 - Pôvodná obec.. Jarné vyhrabávanie lístia z trávnikov a kríkových skupín verejnej zelene , vrátane zhrabania, naloženia zhrabkov na dopravný prostriedok a odvezenia do 20 km a likvidácie na povolenej skládke, Kosenie trávnikov verejnej zelene vrátane zhrabania a dočistenia , naloženia zhrabkov na dopravný prostriedok a odvezenia do 20 km a likvidácie na povolenej skládke .Kosenie cestnej zelene vrátane zhrabania a dočistenia , naloženia zhrabkov na dopravný prostriedok a odvezenia do 20 km a likvidácie na povolenej skládke. Vyzbieranie organických a anorganických nečistôt pred kosením ( celoplošne ) vrátane naloženia odvozu a poplatku za skládku. Lokálne vyzbieranie organických nečistôt ( konáre, psie exkrementy) a anorganických nečistôt. Kosenie ruderálneho porastu vrátane zhrabávania a dočistenia , odvozu a poplatku za uloženie na skládku. Jesenné vyhrabávanie lístia z trávnikov a kríkových skupín verejnej zelene , vrátane zhrabania, naloženia zhrabkov na dopravný prostriedok a odvezenia do 20 km a likvidácie na povolenej skládke. Čistenie krajníc a obrubníkov komunikácií ( len na jar a jeseň) vrátane odvozu a likvidácie odpadu na povolenú skládku do 20 km. Čistenie chodníkov a verejných plôch vrátane odvozu a uloženia na skládku. Chemické odburinenie trávnika.

Doplňujúce informácie

1.Jednotný európsky dokument : Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne a ktorý nevyužíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jeden jednotný európsky dokument. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jednotný európsky dokument za svoju osobu spolu s vyplneným samostatným/i jednotným/i európskym/i dokumentom/i, ktorý/é obsahuje/ú príslušné informácie pre každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží samostatný jednotný európsky dokument s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- Eur (slovom: tritisíc eur) v zmysle § 46 ZVO a podmienok určených v Súťažných podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Na základe e-mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I. tejto výzvy poskytne verejný obstarávateľ súťažné podklady v editovateľnej elektronickej podobe mailom na adresu záujemcu/-cov. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovanie tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejnených v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/6607/zakazky/415363/dokumenty 4.Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy preukázať, že: 4.1 má a bude mať počas celej doby trvania zmluvy o dielo poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone svojej podnikateľskej činnosti, kryjúce škody minimálne vo výške ceny diela, ktoré preukáže pri podpise zmluvy. 4.2. je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 4.3 aby uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 5.Ďalšie požadované dokumenty: - Vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov , podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu - Vyhlásenie o súhlase s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. - Plná moc zmocňujúca v prípade skupiny dodávateľov jedného člena skupiny k jednaniu a konaniu v mene všetkých členov skupiny, ktorá musí byť podpísaná všetkými členmi skupiny. alebo osobou oprávnenou konať za všetkých členov skupiny .