Predmetom zákazky je dodanie automatického obrábacieho centrá. Zákazka je rozdelená na tri logické celky. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.. -Minimálne 4-osové,
-Maximálna dĺžka tyče profilového rezu min. 7,500mm,
-Nakladací zásobník,
-Obrábací modul s kombináciou uhlov 0-360
-Rezací agregát s hnacou silou min 5,5kW, priemer rezného kotúča min 400mm
-Pripojenie, 400 V (EU)
Súčasťou dodávky sú:
-Montáž na mieste určenom objednávateľom,
-Preprava,
-zameranie stroja,
-Zaškolenie personálu
-Úvodné nadstavenie stroja-5 osé obrábacie centrum tyčí,
-Pracovná dĺžka minimálne 15,500mm
-autonómne polohovanie upínača
-rýchle polohovanie obrábacieho agregátu, min 60m/min
-obslužný terminál
-vzdialená údržba cez TCP/IP cez internet
-2-okruhový upínací systém
-Automatické meranie dĺžky
-Zásobník nástrojov
-Frézovacia súprava
-Tlačiareň etikiet + skener
Oblasti pojazdu a obrábania:
-oblasť natáčania osi A min.: -110° 0° +110°
-oblasť natáčania osi C min.: -180° 0° +180°
Rýchlosti pojazdu:
-os X-/Y-/Z [m/min]: 40/40/25
-os A-/C [°/sek.]: 175/175
Vreteno frézovačky:
-otáčky [1/min]: 20.000
-výkon [kW]: min 5,5
Systém výmeny nástroja:
-16 miest na nástroje,
Strojové vybavenie (minimálne):
-2 automatické výmenníky nástroja (bez držiaka nástroja)
-16 horizontálnych pneumatických zariadení na upnutie materiálu
-chladiaca jednotka pre rozvodnú skriňu
-vodné chladenie pre vretená
-zdroj prúdu bez prerušenia (USV) pre PC
-mazanie
-minimálne mazanie pre nástroje
-2 pneumatické dorazy materiálu
-2-okruhový upínací systém
-ovládací panel stroja
Súčasťou dodávky sú:
-Montáž na mieste určenom objednávateľom,
-Preprava,
-zameranie stroja,
-Zaškolenie personálu
-Úvodné nadstavenie strojaObslužné vybavenie k obrábacím strojom
Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie inovácii, nie je zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na sociálne aspekty.
Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania
EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk.
Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do elektronického nástroja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód.
O vystavenie e-podpisu / UEZ požiada užívateľ pri registrácii do EN EVOSERVIS stiahnutím a vyplnením Žiadosti o
vystavenie e-podpisu / UEZ a jej zaslaním prevádzkovateľovi EN EVOSERVIS na e-mail info@evoservis.sk. Po odoslaní žiadosti bude upozornený e-mailom na možnosť stiahnutia vystaveného e-podpisu / UEZ.
Registrovaný uživateľ EN EVOSERVIS po prihlásení do EN EVOSERVIS na hlavnej stránke klikne na odkaz Upraviť účet a následne pokračuje v sekcii Stiahnutie e-podpisu / UEZ alebo žiadosti o jeho vystavenie stiahnutím a vyplnením Žiadosti o vystavenie e-podpisu / UEZ a jej zaslaním prevádzkovateľovi EN EVOSERVIS na e-mail
info@evoservis.sk. Po odoslaní žiadosti bude upozornený e-mailom na možnosť stiahnutia vystaveného e-podpisu / UEZ.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky.
Podmienky účasti, preukazujúce osobné postavenie v súlade s § 32 a odbornú a technickú spôsobilosť v súlade s § 34 zákona o VO sú primerané vzhľadom na charakter a rozsah zákazky so zohľadnením požiadaviek na otvorenú
hospodársku súťaž.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 1 a 2.
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktoré budú výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný:
a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO,
b) byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona.
V prípade, že úspešný uchádzač v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa príslušných ustanovení zákona o VO.
Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.