Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie energetickej efektívnosti základnej školy s VJM v obci Kráľ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kráľ
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
165 706,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Júl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
8. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
8. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Obec Kráľ, 980 45 Kráľ č. 223
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri otváraní ponúk bude verejný obstarávateľ postupovať primerane podľa ust. § 52 ods. 5 a 6 ZVO. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na základnej škole. Zámerom investora je zvýšenie energetickej efektícvnosti objektov zlepšením tepelno-technických vlastností stavby. Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladov vo výkaze výmer a dokumentácii súťažných podkladov, ktorá je pre všetkých záujemcov a uchádzačov záväzná a nemenná z dôvodu zabezpečenia dodržania oprávnenosti nákladov v projekte a musia z nej vychádzať pri tvorbe svojej ponuky. Možnosť zmeny je vždy len pri ponuke ekvivalentných riešení , výrobkov, služieb alebo stavebných prác.. Predmetom zákazky sú stavebné práce na základnej škole. Zámerom investora je zvýšenie energetickej efektívnosti objektov zlepšením tepelno-technických vlastností stavby. Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladov vo výkaze výmer a dokumentácii súťažných podkladov, ktorá je pre všetkých záujemcov a uchádzačov záväzná a nemenná z dôvodu zabezpečenia dodržania oprávnenosti nákladov v projekte a musia z nej vychádzať pri tvorbe svojej ponuky. Možnosť zmeny je vždy len pri ponuke ekvivalentných riešení , výrobkov, služieb alebo stavebných prác.

Doplňujúce informácie

1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4.Verejný obstarávateľ oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 5.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 6.Požadovaná bude zábezpeka, v zmysle § 46 Zákona o VO, vo výške 2 000,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.