Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia odborných učební v Základnej škole Zohor


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Zohor
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
173 714,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39290000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. September 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
30. September 2019
Miesto otvárania ponúk:
Obec Zohor, Nám. 1. mája 1, 900 51 Zohor
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nábytku, IKT vybavenia a učebných pomôcok pre BIO/CHEM učebňu, pre polytechnickú učebňu, pre fyzikálnu učebňu a pre IKT učebňu. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodanie IKT do Základnej školy Zohor v rámci projektu Modernizácia odborných učební v Základnej škole Zohor. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie učebných pomôcok do Základnej školy Zohor v rámci projektu Modernizácia odborných učební v Základnej škole Zohor. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie nábytku do Základnej školy Zohor v rámci projektu Modernizácia odborných učební v Základnej škole Zohor. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v zmysle § 39. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.