Predmetom zákazky je materiálne vybavenie odborných učební pre projekt: Zriadenie odborných učební na ZŠ s VJM Alberta Molnára Szencziho v Senci a pre projekt: Zriadenie odborných učební na ZŠ J.G.Tajovského v Senci.. Predmetom zákazky je dodanie IKT do jazykovej učebne, IKT učebne a do biologicko chemickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie nábytku do jazykovej učebne, polytechnickej učebne, IKT učebne a biologicko chemickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodávka odborných pomôcok do polytechnickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie odborných pomôcok do biologicko chemickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
1. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument.
2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018.
3.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej
podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grunzweigová, +421 904 821 119, grunzweigova@vosk.sk.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE.
4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi:
- v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8- 16 hod., alebo
- prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/933/summary
, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
6. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.