Vyhlásené obstarávanie

Piešťany, Komenského 12, rekonštrukcia a modernizácia objektu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 826,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216111-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. September 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
12. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
11. Marec 2019
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 116.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre akciu Piešťany, Komenského 12, rekonštrukcia amodernizácia objektu". Rozsah: 1.Zabezpečenie vstupných podkladov -zameranie súčasného stavu objektu v rozsahu potrebnom pre spracovanie projektu stavby 2.Zabezpečenie projektovej prípravy stavby stavebný zámer a)vypracovanie stavebného zámeru verejnej práce (stavby) na základe schválenej základnej požiadavky investičnej akcie podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejných prácach), v rozsahu podľa § 2 Vyhlášky MVRR SR č. 83/2008 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon o verejných prácach, ktorý bude použitý ako podklad pre vydanie súhlasu vlády SR na začatie obstarávania stavby v súlade s uznesením vlády SR, b)zabezpečenie dokladov - rozhodnutia, stanoviská, vyjadrenia, súhlasy, posúdenia alebo iné opatrenia dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii k dokumentácii stavebného zámeru v nevyhnutnom rozsahu; stanoviská odborných zložiek MV SR zabezpečí objednávateľ, c)zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do dokumentácie stavebného zámeru. 3.Zabezpečenie projektovej prípravy stavby - realizačný projekt stavby a)vypracovanie realizačného projektu stavby na základe schváleného stavebného zámeru, ktorý sa použije aj na účely stavebného konania v rozsahu prílohy č. 3 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA vrátane : energetického hodnotenia budovy podľa § 4a zákona č. 555/2005 Z. z. s hodnotením všetkých miest spotreby spôsobom podľa vyhlášky č. 364/2012 Z. z. a v prípade, ak je to technicky, funkčne a ekonomicky uskutočniteľné, zaradením objektu podľa globálneho ukazovateľa do energetickej triedy A0, -popisu prác s výkazom výmer, špecifikácií strojov a zariadení a kontrolného rozpočtu stavby,, b)zabezpečenie dokladov - rozhodnutí, stanovísk, vyjadrení, súhlasov, posúdení alebo iných opatrení dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii (vrátane odborného stanoviska oprávnenej právnickej osoby podľa zákona č. 124/2006 Z. z. z hľadiska BOZP a k vyhradeným technickým zariadeniam) k realizačnému projektu stavby v nevyhnutnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o stavebné povolenie; stanoviská odborných zložiek MV SR ako aj podanie žiadosti o stavebné povolenie zabezpečí verejný obstarávateľ, c)zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do realizačného projektu stavby. 4.Počas realizácie stavby a)spolupráca so zhotoviteľom pri vypracúvaní kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce (§ 12 ods. 1 písm. a) bod 3 zákona o verejných prácach) v spolupráci so zhotoviteľom stavby, b)spracovanie plán užívania verejnej práce v spolupráci so zhotoviteľom tak, aby počas jej užívania nedošlo k ohrozeniu osôb, majetku alebo k jej poškodeniu, prípadne k predčasnému opotrebovaniu, plán užívania obsahuje pravidlá užívania, technických prehliadok, údržby a opráv (§ 12 ods. 1 písm. a) bod 6 zákona o verejných prácach), c)zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta nasledovnom v rozsahu: poskytovanie vysvetlení potrebných na vypracovanie dodávateľskej dokumentácie, účasť na odovzdaní staveniska zhotoviteľovi, účasť na kontrolných dňoch stavby, zabezpečenie dodržania projektu s prihliadnutím na podmienky určené stavebným povolením s poskytovaním vysvetlení potrebných pre plynulosť výstavby, posudzovanie návrhov zhotoviteľa na zmeny a odchýlky z pohľadu dodržania technicko-ekonomických parametrov stavby, prípadne ďalších údajov a ukazovateľov, vyjadrenie k požiadavkám o väčšie množstvo výrobkov a výkonov oproti prerokovanej dokumentácii, sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska, účasť na odovzdaní a prevzatí stavby alebo jej časti vrátane komplexného vyskúšania, účasť na kolaudačnom konaní a spolupráca s investorom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z kolaudačného konania.

Doplňujúce informácie

1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 02.10.2018 o 10:00 hod na mieste - Ul. Komenského č. 12, 921 01 Piešťany. Zraz pred vchodom do objektu. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, najneskôr v deň konania obhliadky, dve hodiny pred jej konaním, oznámiť zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom peter.maliarik@minv.sk alebo tlf. +421908786925 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.7. súťažných podkladov. 3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf . a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou na adrese uvedenej v príloha A.I) výzvy (maria.kacincova@minv.sk). Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zást. ver. obstarávateľa príl. A.I). Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 4 500,00€. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov.