Vyhlásené obstarávanie

Uhlíkové kefy a šmyky 2018


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
40 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31660000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
5. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
30. November 2018
Miesto otvárania ponúk:
DPMK, a.s., Bardejovská 6, 043 29 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, bude z dôvodu následnej e-aukcie neverejné a za prítomnosti menovanej komisie. Otváranie ponúk bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú uhlíkové kefy a šmyky pre električky pre atypické menovité napätie 600 V DC. Električky typu KT8 sú prevádzkované na území SR iba v DPMK,a.s.. Predmetom zákazky sú uhlíkové kefy a šmyky pre električky pre atypické menovité napätie 600 V DC. Električky typu KT8 sú prevádzkované na území SR iba v DPMK,a.s. Presný názov, rozmer, katalógové číslo a predpokladaná spotreba na 1 rok sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ani nie je zamerané na sociálne aspekty. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa ustanovenia § 39 ZVO. V celom procese predmetného verejného obstarávania bude verejný obstarávateľ komunikovať elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine (http://josephine.proebiz.com). Bližšie informácie ohľadne komunikácie, predkladania ponúk, doručovania zásielok, prihlásenia do komunikačného rozhrania a ďalších podmienok a postupov súvisiacich s predmetným verejným obstarávaním sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 1.200,00 EUR. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Spôsob zloženia zábezpeky vyberie uchádzač z nasledujúcich možností: Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch A.1, časť III., bod 13. Zábezpeka.