Predmetom zákazky je realizácia výstavby nájomných bytov v lokalite Diely III v mestskej časti Klokočina v Nitre.
Nájomný dom je navrhnutý ako 6 podlažný zo zvýšeným 1NP , bez suterénu. V 1NP je navrhovaná domová a technická vybavenosť domu a tri bytové jednotky podľa projektovej dokumentácie : realizačný projekt Diely III. Nitra, BD Kmeťova ulica Územie B C-307 Tokajská, Nitra + TV, ktorú vypracoval Stapring Projekt s.r.o., Nitra.. Predmetom zákazky je realizácia výstavby nájomných bytov v lokalite Diely III v mestskej časti Klokočina v Nitre.
Nájomný dom je navrhnutý ako 6 podlažný zo zvýšeným 1NP , bez suterénu. V 1NP je navrhovaná domová a technická vybavenosť domu a tri bytové jednotky podľa projektovej dokumentácie : realizačný projekt Diely III. Nitra, BD Kmeťova ulica Územie B C-307 Tokajská, Nitra + TV, ktorú vypracoval Stapring Projekt s.r.o., Nitra.
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 47 000,00 €.
3. Verejný obstarávateľ použije postup podľa § 114 ods. 9 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk.
4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.
5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
6. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a)v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b)počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú 3 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
7. Obhliadka miesta dodania je potrebná. Bližšie k informácie k obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.