Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia fariem Jozef Pastorek


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Jozef Pastorek
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
226 627,47
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45213240-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
16. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit, s.r.o. Mládežnícka 2101 017 01 Považská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

výstavba skladovej haly a mostovej váh ypodľa projektovej dokumenntácie a výkazu výmer 1

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej

v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Na žiadosti zaslané mailom nebude kontaktná osoba odpovedať a

akceptovať. Záujemca može súťažné podklady získať aj z profilu verejného

obstarávateľa.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej

kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre

verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne



oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a

osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".

V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693-

11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s

lehotou na predkladanie ponúk.

V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej

dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej

osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II.Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok

účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom



obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch

bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným

záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na

predkladanie ponúk.Zhotoviteľ je povinný do 15 dní od vyzvania objednávateľom zmluvy zložiť na účet Objednávateľa

finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 20 000 € ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela predmetu zmluvy a

jeho dokončenie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedenú zábezpeku

bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné

dokončenie diela predmetu zmluvy.