Vyhlásené obstarávanie

Zneškodňovanie zmesového komunálneho odpadu z mesta Krásno nad Kysucou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Krásno nad Kysucou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
205 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90513200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie elektronických ponúk časti OSTATNÉ sa uskutoční na adrese: Mesto Krásno and Kysucou, Mestský úrad, Ul. 1. mája 1255, 023 02 Krásno nad Kysucou
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom postupu zadávania zákazky je poskytovanie služieb spojených s so zneškodňovaním zmesového komunálneho odpadu tvoreného na území mesta Krásno nad Kysucou.

Doplňujúce informácie

Odôvodnenie stanovených podmienok účasti podľa §32 ods.6 zákona o VO: Podmienky účasti slúžiace na preukázanie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ stanovil z titulu preukázania a overenia potrebnej ekonomickej a finančnej situácie, dostatočnej technickej infraštruktúry a personálneho zázemia uchádzačov ako potenciálnych zmluvných partnerov vo väzbe na charakter, rozsah a špecifiká zákazky. Ďalšie požadované dokumenty: - Vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov, podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. - Vyhlásenie o súhlase s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. - Plná moc zmocňujúca v prípade skupiny dodávateľov jedného člena skupiny k jednaniu a konaniu v mene všetkých členov skupiny, ktorá musí byť podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou oprávnenou konať za všetkých členov skupiny. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 alebo 2. zákona o VO Náklady spojené s účasťou v súťaži si v plnej miere hradia uchádzači. Verejný obstarávateľ vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky,vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom. Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať časť OSTATNÉ a časť KRITERIA v zmysle pokynov uvedených v bode 16. súťažných podkladov. Pre funkcionalitu elektronického podpisu záujemca/uchádzač pri registrácii vyplní Žiadosť o vystavenie podpisového certifikátu. Následne mu na email bude zaslaný elektronický podpis platný v systéme EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 28. časti A.1 súťažných podkladov na predmet zákazky. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č . 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákona o VO). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač/uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné mohol požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o poskytovaní služieb. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). Verejný obstarávateľ overí zapísanie konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod v informačnom systéme Register konečných užívateľov výhod, v ktorom sú zverejnené údaje účinné podľa § 134a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ využíva možnosť podľa § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní "Prechodné ustanovenia k úpravám účinným od 1. novembra 2015" nepostupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.11.2015, ale postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami ku všetkým doplňujúcim podkladom v profile na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil