Vyhlásené obstarávanie

INVESTÍCIE DO MODERNIZÁCIE CHOVU HD A OŠÍPANÝCH POĽNOHOSPODÁRSKEHO DRUŽSTVA “ČINGOV” SMIŽANY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Poľnohospodárske družstvo "Čingov" Smižany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
159 724,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45213240-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Poľnohospodárske družstvo Čingov Smižany, Tatranská 126, 053 11 Smižany v miestnosti predsedu družstva.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prostredníctvom investícií do dlhodobého hmotného majetku technické zhodnotenie a to: rekonštrukciou striech, zlepšením svetelných podmienok v maštaliach HD a ošípaných, zlepšením klímy v maštaliach- zvýšenie kapacity vzduchu a výmeny vzduchu, zateplenie strešného plášťa, lepšie odvetranie a obnovou modernejšej technológie ustajnenia, kŕmenia a napájania vo výkrme ošípaných. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 3. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 4. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a)MPRV SR, PPA, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby Ministerstva financií SR; c)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e)Splnomocnení zástupcovia, audítori Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, certifikačný orgán, f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ". 5. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 6. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.