Vyhlásené obstarávanie

Vodojem Krivoklát


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Krivoklát
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
124 858,62
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232151-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Krivoklát, Krivoklát 77, 018 52 Pruské
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na združenom vodovode Krivoklát Bohunice, objekt SO 103 - VODOJEM 100 m3 - KRIVOKLÁT. Navrhovaný vodojem bude mať akumulačno-prietočnú funkciu. Pôvodne bola nádrž vodojemu navrhnutá ako monolitická želbetónová. Z hľadiska technológie výstavby ako aj budúcej prevádzky, ale hlavne z hygienických dôvodov bude vodojem vybudovaný ako dvojplášťová nádrž. Vnútorný plášť vodojemu vrátane dna bude z polypropylénu nádrž priemeru 6000mm, výška 3000mm. Plášť bude privarený ku dnu nádrže po celom obvode, čím sa zabezpečí nepriepustnosť vodojemu. Vzhľadom na veľkosť nádrže bude potrebné prevádzať montáž zo segmentov priamo na mieste stavby. Na vyrovnanú želbet. podkladnú dosku sa vyhotoví najskôr dno nádrže a následne po segmentoch plášť nádrže. Nakoniec sa vyhotovia prestupy pre potrubie.

Doplňujúce informácie

1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese office@prome.sk (odporúčaný spôsob) alebo poštou na adrese Prome, s.r.o., Dunajská 18, 931 01 Šamorín. 2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 3. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvný vzťah a zrušiť postup verejného obstarávania v prípade, ak by došlo k neuzatvoreniu zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom štátnej pomoci a príjemcom štátnej pomoci (verejným obstarávateľom), nakoľko by došlo k zmene okolností - zmeny v zabezpečení financovania zákazky. 5. Lehota viazanosti ponúk sa stanovuje do 30.6.2016. 6. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 7. Podľa § 45 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.