Vyhlásené obstarávanie

Zníženie spotreby energie pri prevádzke základnej školy Belá nad Cirochou


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Belá nad Cirochou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
551 280,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214200-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2017
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Cassis consult s.r.o., Vlčkova 37, 811 04 Bratislava - zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 7

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia budov ZŠ Belá nad Cirochou. Podrobný popis zákazky je uvedený v Súťažných

podkladoch.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia budov ZŠ Belá nad Cirochou v nasledovnej štruktúre:

1. Rekonštrukcia a zateplenie striech

2. Rekonštrukcia a zateplenie fasády

3. Rekonštrukcia a inovácia vykurovacej sústavy

4. Rekonštrukcia osvetlenia

5. Ďaľšie stavebné úpravy v súlade s projektovou dokumentáciou

Podrobný popis predmetu zákazky je v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže

uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom

obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti vestníka

verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a

dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby z dôvodu poskytnutia dokumentov ako je návrh zmluvy o dielo vo formáte .docx a výkazu výmer vo formáte .xlsx požiadali o zaslanie súťažných podkladov na e-mailovej adrese: andrej.maas@cassis.sk.

2.Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:

a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným

poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a

b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania.

V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu s úspešným uchádzačom nepodpísať.

3) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania

súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:

i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,

ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,

iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,

iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,

v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,

a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

4. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.

5. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou

formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného

obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade

dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia.

Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky!