Predmetom postupu zadávania zákazky je vybudovanie oddychovej zóny s vyhliadkovou vežou a s prístupovým chodníkom. Návrh má za cieľ posilniť turistický ruch v regióne vytvorením lokality so zázemím pre odpočinok a vzdelávanie. Projekt je spracovaný tak, aby vyhovoval platným normovým požiadavkám a legislatívnym predpisom.. Stavebné práce budú riešiť jednotlivé objekty, ktoré sú situované na riešených pozemkoch. Umiestnenie a radenie jednotlivých stavebných objektov vychádza zo situácie na území. Hlavným objektom je vyhliadková veža, ktorá tvorí dominantu návrhu. Objekty prístreškov plnia pridruženú funkciu pre odpočinok a posedenie. Spevnené plochy plnia prevádzkovú úlohu pohyb peších, alternatívne cyklistov.
VI.3.1. Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
VI.3.2 Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ a osobitná časť označená KRITÉRIA, ktoré budú obsahovať doklady v zmysle súťažných podkladov.
VI.3.3 Ďalšie dokumenty sú uverejnené v Profile verejného obstarávateľa (ďalej len Profil) na portáli ÚVO. Funkcionalita Profilu poskytuje k dokumentom v profile zverejneným v zmysle § 43 zákona o VO bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, aby túto skutočnosť informačnou správou zaslanou na elektronickú adresu drahoslorinc@stonline.sk.
Súčasne verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak záujemca získa súťažné podklady alebo inú dokumentáciu k zákazke prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily, ďalšie úkony spojené s prípravou a predkladaním ponuky už musí vykonávať prostredníctvom systému EVOSERVIS.
VI.3.4 Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Uchádzač predkladá JED sám za seba - v súlade s požiadavkami týkajúcimi sa podmienok účasti uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe a predkladá samostatný JED za túto osobu. Skupina dodávateľov predkladá JED s informáciami požadovanými v Častiach II. až IV. za každého člena skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom vyplniť len oddiel a časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez vyplnenia iných oddielov časti IV. JED. V súvislosti s podmienkami účasti uchádzač vyhlasuje, že spĺňa všetky požadované podmienky účasti.
VI.3.5 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktoré budú výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, v prípade ak mu vzniká povinnosť, musí byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona.
VI.3.6 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej záruky vo výške 20 % hodnoty uzatváranej zmluvy, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka na riadne splnenie diela a dodržanie zmluvných záväzkov. V prípade ak uchádzač realizačnú záruku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania objednávateľom, vznikne verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy.
VI.3.7 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.