Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia objektu koniareň – Holíčsky zámok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Holíč
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 531 249,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. September 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Október 2017
Dátum otvárania ponúk:
18. Október 2017
Ponuka musí platiť do:
28. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava Kancelária č. 2 na 1.poschodí.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvedčeným splnomocnením uchádzača. Otváranie časti ponúk označenych ako časť "Ostatné" je neverejné, bez účasti uchádzačov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 360

Opis obstarávania

Kompletná rekonštrukcia všetkých miestností a priestorov objektu koniarne vrátane inštalácií, odvlhčenia objektu, statického zabezpečenia, terénnych úprav a ostatných prác podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer /zadania/.. Súčasťou kompletnej rekonštrukcie je aj záchrana a reštaurovanie významných architektonických a výtvarných výzdob. Z dôvodu vysokej kvality výtvarnej výzdoby exteriéru a interiéru o ohľadom na hodnotné spracovanie slohových prvkov a detailov bude časť realizácie vykonávaná reštaurátorským spôsobom ( § 33 zákona NRSR č. 49/2002 a nasl.)

Doplňujúce informácie

Pokračovanie z časti III.1.3) Minimálna požadovaná úraoveň štandardov: Uchádzač ďalej predkladá doklady oprávnených osôb, autorizovaní reštaurátori v špecializáciach: Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky amuriva vinteriéroch aexteriéroch historickej architektúry; Reštaurovanie drevených polychrómovaných sôch, drevených oltárnych architektúr a drevených architektonických článkov v nadväznosti na historickú architektúru; Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry; Reštaurovanie kovových plastík a kovových prvkov v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry. Uchádzač preukáže osvedčením podľa zákona NR SR č. 200/1994 Z.z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov vznení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením úradne overenej kópie osvedčenia. Oprávnené osoby musia byť členovia komory reštaurátorov, musia preukázať a predložiť úradne osvedčenú kópiu dokladu o tejto skutočnosti a musia vyhlásiť uchádzačovi, že mu budú k dispozícii na plnenie zmluvy. V tejto časti verejný obstarávateľ žiada uchádzačov striktne dodržať odborné vyjadrenie Krajského pamiatkového úradu Trnava KPTT-2017/10185- 3/27098/ZEL zo dňa 10.04.2017, ktoré tvorí súčasť súťažných podkladov. Uchádzač predloží reštaurátorom originál podpísané čestné vyhlásenie. § 34 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží v ponuke čestné vyhlásenie v ktorom uvedie podiel subdodávateľov s uvedením názvu, miesta a sídla podnikania. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnymi kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení. § 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží platené úradne osvedčené certifikáty ISO 14001, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky, V prípade, ak ich má uchádzač verejne dostupné, uvedie informáciu, kde si ich verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikáty nepredkladá v ponuke. Doplňujúce informácie: 1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4506, v prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 4. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovnych dní. 5. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovenéverejnym obstarávateľom. Verejny obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradenych JED-om. Verejný obstarávateľ umožňuje na preukázanie splnenia podmienok účasti predložiť globálny ukazovateľ.