Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia budovy a areálu MŠ Komárovská - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
447 197,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Máj 2018
Dátum otvárania ponúk:
21. Máj 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestny úrad, Mestská časť Bratislava Podunajské Biskupice, Trojičné nám. č. 11, 825 61 Bratislava, bez účasti uchádzačov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné" prebehne neverejne. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 5

Opis obstarávania

Predmetom projektu sú stavebno-technické úpravy existujúceho objektu a jeho adaptácia pre potreby materskej školy s prvkami inkluzívneho vzdelávania a stavebno-technické úpravy areálu MŠ vrátane detského ihríska v uzavretom areály s možnosťou celoročnej prevádzky vrátane prvkov inkluzívneho vzdelávania, obstaranie materiálno-technického vybavenia materských škôl a zvyšovanie energetickej hospodárnosti budov materských škôl. Objekt je samostatne stojaca jednopodlažná budova materskej školy, bola postavená pravdepodobne v 70. rokov 20. storočia v Mestskej časti Bratislava-Podunajské Biskupice, na Komárovskej ul. č. 58, má plochú strechu a členitý pôdorys o veľkosti 443 m2. K budove prislúcha aj areál o rozlohe 1351 m2. V rámci rekonštrukcie budovy sa zmení vnútorná dispozícia priestorov. Obvodové a strešné konštrukcie budú teplotechnicky opláštené aj vrátane detailov. Vykoná sa výmena okien, podláh a všetkých zdravo-technických zariadení a rozvodov, elektroinštalácie, bleskozvodu, vetrania a vzduchotechniky. Vybudujú sa a zariadia 3 triedy pre 56 detí, kuchyňa, hygienické priestory, kancelária, šatne, technická miestnosť. Objekt sa pripojí novou kanalizačnou prípojkou na už vybudovanú verejnú kanalizáciu. Kanalizácia je delená na tukovú a splaškovú. Dažďová kanalizácia je vyvedená do drenáže a vsakov v areáli MŠ. Projekt rieši premiestnenie jestvujúcej plynovej prípojky do novej polohy. Stavba bude napojená na jestvujúcu elektrickú a vodovodnú prípojku. Súčasťou stavebných úprav budú aj sanácie statických porúch stavby v zmysle statického posudku. Rekonštrukciou sa zvýši energetická hospodárnosť budovy materskej školy. Spevnené plochy sú riešené s bezbariérovým prístupom do zariadenia. Oplotenie je pôvodné s návrhom úprav v časti hlavného vstupu do areálu a novej bránky. V areáli sú navrhnuté nové terénne úpravy a umiestnenia troch stožiarov na kamerový systém ostrahy. Hlavné aktivity projektu: 1. Renovácia verejných budov 2. Renovácia areálu MŠ 3. Energetická hospodárnosť budov. Kompletná rekonštrukcia budovy a areálu materskej školy v rozsahu realizačnej projektovej dokumentácie. Predpokladaná hodnota zákazky je 447 197,85 EUR bez DPH

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa (ďalej len profil VO) adresa profilu: xxxxxxxxx Na základe e-mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I. tejto výzvy poskytne verejný obstarávateľ súťažné podklady v elektronickej podobe mailom na adresu záujemcu/-cov. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každy zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovanie tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejnených v profile verejného obstarávateľa. 2. Ak na základe dôveryhodných informácií bude podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavreli v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, bude v súlade s § 38 dos. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní z tejto podlimitnej zákazky vylúčený. 3. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 4. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa alebo predložená vo forme bankovej záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených verejným obstarávateľom a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukazateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 5. Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstrávateľovi. 6. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy preukázať, že: 6.1 má a bude mať počas celej doby trvania zmluvy o dielo poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone svojej podnikateľskej činnosti, kryjúce škody minimálne vo výške ceny diela, ktoré preukáže pri podpise zmluvy. 6.2. je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 6.3 aby uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienky účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 8. Počas procesu verejného obstarávania verejný obstarávateľ ako aj uchádzač/záujemca zabezpečia dodržiavanie pravidiel a princípov verejného obstarávania v zmysle článku 125 ods. 4 všeobecného nariadenia a zároveň zabezpečí súlad obstarávania výdavkov s predpismi EÚ a všeobecne záväznými právnymi predpismi SR.