Predmetom zákazky je dodávka vnútorného vybavenia učební školy. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 3 časti s cieľom umožniť účasť čo najväčšieho počtu uchádzačov.. Predmetom zákazky v časti 1 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 36 Súťažných podkladov.Predmetom zákazky v časti 2 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 37 Súťažných podkladov.Predmetom zákazky v časti 3 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 38 Súťažných podkladov.
1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania
prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Editovateľné časti súťažných podkladov sú prístupné na https://www.dropbox.com/sh/1kz5vx08vra38k4/AACuqjLR5_D-4_5TmSzvyP3ma?dl=0
v priečinku s názvom zákazky, z dôvodu, že nie je možné ich sprístupniť na www.uvo.gov.sk.
2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a
subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
4. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Zábezpeka pre časť 1 je stanovená vo výške 400,- EUR. Zábezpeka pre časť 2 je stanovená vo výške 400,- EUR. Zábezpeka pre časť 3 je stanovená vo výške 200,- EUR. Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu poskytovateľom finančného príspevku, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným orgánom, oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných predpisov SR vykonať kontrolu dokladov, súvisiacich s plnením tejto zmluvy a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.