Vyhlásené obstarávanie

„Kompostáreň v obci Dobrohošť - technológia“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dobrohošť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
137 310,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. November 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
13. December 2019
Dátum otvárania ponúk:
13. December 2019
Ponuka musí platiť do:
24. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Obec Dobrohošť ,Dobrohošť č. 99, 930 31 Dobrohošť
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Položka č. 1 Traktor 1 kus Položka č. 2: Trojstranne sklopný traktorový náves 1 ks Položka č. 3: Čelný nakladač 1 kus Položka č. 4: Štiepkovač 1 ks Položka č. 5: Mulčovač 1 ks Položka č. 6: Prekopávač kompostu 1 ks 1.Predmetom zákazky je dodanie nových, nepoužitých tovarov špecifikovaných nižšie. 2.Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy (zamestnancov verejného obstarávateľa), na predmete zákazky, v rozsahu minimálne tri (3) hodiny a to v mieste dodania predmetu zákazky. 3.Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, zápisníc a osvedčení o vykonaných skúškach, certifikáty a atesty, správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach a skúškach, prevádzkové poriadky, doklady o zaškolení obsluhy verejného obstarávateľa a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. 4.Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok, tlakových skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR ak je to potrebné. 5.Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. 6.Súčasťou predmetu zákazky je aj 15 dňová (15 pracovných dní) skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky. V prípade, že dôjde k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky začína plynúť skúšobná prevádzka nanovo. 7.Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky. 8.Ak je niekde v opise predmetu zákazky použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom, alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, resp. ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. 9.Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky môže uchádzač predložiť aj ekvivalent inej značky, pričom výrobky musia spĺňať všetky úžitkové a prevádzkové parametre. 10.Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol označený obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. 11.Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet obstarávania na časti z dôvodu, že je potrebné aby traktor bol kompaktný s ostatnými časťami zákazky, ktoré bez traktora nie sú funkčné.. Položka č. 1 Traktor 1 kus Motor Počet valcov minimálne 4 Zdvihový objem max. 3400(cm) výkon min. 95 kW podľa normy (ECE R-120) palivová nádrž min. 120 l Prevodovka Počet rýchlostných stupňov min. 12x12 (dopredu x dozadu) Pojazdová rýchlosť min. 40(km/h) Podvozok a vývodový hriadeľ Zadná prírubová s elektrohydraulickou uzávierkou diferenciálu Predná pevná so samosvorným diferenciálom Prestaviteľné otáčky hriadeľa min. 500/1000(ot./min.) Hydraulika výkon hydraulického čerpadla min. 60 (L/min) - max. 70 (L/min) výkon servoriadenia min. 35 (L/min) vonkajšie okruhy min. 3 Kabína: Kúrenie Klimatizácia Priehľad v streche kabíny pre prácu s nakladačom Sedadlo vodiča vzduchom odpružené Pracovné svetlá predné min. 2 Pracovné svetlá vzadu min. 4 Príslušenstvo: Držiak predného závažia Spodná ťažná lišta Výškovo nastaviteľný horný etážový záves Vzduchové brzdy pre príves 2 okruhové Maják Box na náradie Kolesá: Predné min. 13,6 R 24 Zadné min. 16,9 R 34 Položka č. 2: Trojstranne sklopný traktorový náves 1 ks Prevádzková hmotnosť: min. 3 000 kg Užitočná hmotnosť: min. 8 000 kg Celková hmotnosť: min. 11 000kg Dĺžka úložnej plochy: min. 4 500 mm Základná výška korby: min. 1 000 mm Úložný objem: min. 10 m3 Rýchlosť: min. 40 km/h Náprava - počet (ks) 2 Rázvor - min. 1 200 mm Korba - hrúbka podlahy min. 4 mm Rozšírená šírka podlahy pre uloženie 2 ks europaliet Dvojhadicové vzduchové brzdy Mechanická odstavná noha Výsypné okno v zadnom čele Obslužná lávka so zábradlím pre zaplachtovanie Vývody pre pripojenie druhého prívesu (pneumatické,hydraulické, elektro.) Kliny pod kolesá - 2 ks Výstražný trojuholník Plastové predné a zadné blatníky Elektroinštalácia 12 V Pneumatiky min. 315/60R22,5 Zaplachtovanie rolovaním Položka č. 3: Čelný nakladač 1 kus Nakladač kompatibilný s dodávaným traktorom Nosnosť v spodnom čape min. 2500 kg Nosnosť v hornom čape min. 1850 kg Trhacia sila, hrana lyžice: min. 2600 kg Hmotnosť bez príslušenstva a prípojných dielov: min. 470 kg Výška nakladania, hrana rovnobežné so zemou: min. 3500 mm Výška nakladača: min. 1780 mm Dosah, sklopená lyžica: min. 700mm Hĺbka kopania: min. 200 mm Mechanický paralelogram Tlmič rázov Rýchloupínací systém hydrauliky Položka č. 4: Štiepkovač 1 ks Rotor: jednodiskový o priemer min. 670 mm Výkon: min. 4 m/hod Nastavenie hrúbky štiepky: min. 10 mm Otvor- max., priemer dreva: max. 180 x 220 mm Priemer vkladaného materiálu: min. 180 mm - max. 200 mm Vťahovanie materiálu: max. jedným ozubeným valcom s hydropohonom Výkon traktora kW: od min. 30 Počet sekacích nožov/protinožov: min. 2 ks/2 ks Hmotnosť (kg): max. 430 kg Hmotnosť rotora: min. 100 kg Priemer rotora: min. 670 mm Tlak oleja: min. 170 bar Pohon stroja: kardan s voľnobežkou Štiepky sú vyfukované výfukom až do výšky min. 2,4 m Položka č. 5: Mulčovač 1 ks Univerzálny samovyrovnávací 3 bodový záves kategórie II-III Prevodovka 540 ot./min. s dobehovou spojkou Predné ochranné plechy Hydraulický systém na bočné alebo šikmé nastavenie Vývodový hriadeľ Dvojpozičný valec Pracovný záber min. 210 - max. 220 cm Hmotnosť: 750 - 780 kg Kladivá typu "14" Počet kladív min. 22 ks Položka č. 6: Prekopávač kompostu 1 ks Šírka rotora min. 2,80 m Výška min. 1,60 m / min. šírka zakládky 2,80 m min. dĺžka mosta 1,10 m min. otáčky rotora 180 ot./min Požadovaný výkon traktora min. 80 PS Hmotnosť stroja min. 1200 kg Vzadu nesený stroj so závesom kat. II/III Hydraulické sklápanie stroja do vertikálnej prepravnej polohy Bočné oporné koleso mechanicky výškovo nastaviteľné Mechanický pohon stroja od vývodového hriadeľa traktora Kardanový rozvod vedený cez uhlovú prevodovku Pracovný rotor stroja min. 614 mm s min. 70 ks výmenných nožov

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronickýchprostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Zábezpeka podľa §46 ZVO sa nevyžaduje. Link na zverejnenú zákazku:https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=72893407&