Vyhlásené obstarávanie

Stroje a zariadenia "Kompostáreň Holíč"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Holíč
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
254 750,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. September 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2016
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri použití elektronickej aukcii sa otváranie ponúk koná bez účasti uchádzačov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Opis obstarávania

Dodávka strojov a zariadení: kolesovy traktor, traktorovy čelny nakladač, bio rezací a miešací voz, rotačny bubnovy triedič, bio nádoby, prenosná mostová váha.. Dodávka strojov a zariadení pre vybudovanie kompostárne v Holíči. Kolesovy traktor - 1 ks, Traktorovy čelny nakladač - 1 ks, Bio rezací a miešací voz - 1 ks, rotačny bubnovy triedič - 1 ks, bio nádoby 240 l - 1400 ks, prenosná mostová váha - 1 ks s užívateľskym softvérom.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mailovú adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky. Vysvetlenie súťažných podkladov verejný obstarávateľ súčasne zverejní aj v profile Mesta Holíč na stránke ÚVO. 3. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi. 4. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Verejný obstarávateľ v súlade s § 56 ods. 2 ZVO nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorý/í nemá/jú v registri konečnych užívateľov vyhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia napĺňajúci podmienky podľa §56 ods. 16 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzatvárania zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 6. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančny príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 7. Verejný obstarávateľ zatiaľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky. 8. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 9.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradenýchJED-om. 10. Jednotny európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 11. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto verejnej súťaži , v súťažných podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 12. Ďalšie CPV kódy, ktoré nie je možné zverejniť v časti II.1.2 a v časti II.2.2 - 42923000-2, 34928480-6.