Vyhlásené obstarávanie

Technologické a strojné zariadenia a vybavenie súvisiace so zabezpečením zhodnocovania biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v obci Cífer


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Cífer
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
279 950,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144510-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. September 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Október 2016
Dátum otvárania ponúk:
21. Október 2016
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyššie uvedený dátum, čas a miesto otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude vzhľadom na použitie elektronickej aukcie podľa § 54 ZVO neverejné.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie:

pre časť 1:

1ks Univerzálny traktor s čelným nakladačom

1ks Kontajnerový traktorový príves

4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený

4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený

1ks Príves za traktor veľký

1ks Základná lopata

1ks Kombinovaná lopata

1ks Bio rezací a sekací voz a

pre časť 2 zákazky:

1ks Univerzálny nakladač

1ks Nesený prekopávač kompostu. Predmetom časti 1 zákazky je dodanie:

1ks Univerzálny traktor s čelným nakladačom

1ks Kontajnerový traktorový príves

4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený

4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený

1ks Príves za traktor veľký

1ks Základná lopata

1ks Kombinovaná lopata

1ks Bio rezací a sekací vozPredmetom zákazky je dodanie:

1ks Univerzálny nakladač a 1ks Nesený prekopávač kompostu

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup

prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.

2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:

http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4716

Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov:

http://www.vosk.sk/folder/59

3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v SP uvedené inak.Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta:

VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Silvia Grünzweigová.

Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné

údaje:

- obchodné meno

- sídlo/miesto podnikania

- identifikačné číslo

- korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania)

- meno a priezvisko kontaktnej osoby

- e-mailovú adresu kontaktnej osoby

- telefónne číslo kontaktnej osoby

Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.

Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.

4.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky

zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie

finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa nasledovne:

Časť predmetu zákazky č. 1: vo výške 10 000,- EUR

Časť predmetu zákazky č. 2: vo výške 1 800,- EUR

Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

5. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.