Predmetom zákazky je dodanie:
pre časť 1:
1ks Univerzálny traktor s čelným nakladačom
1ks Kontajnerový traktorový príves
4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený
4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený
1ks Príves za traktor veľký
1ks Základná lopata
1ks Kombinovaná lopata
1ks Bio rezací a sekací voz a
pre časť 2 zákazky:
1ks Univerzálny nakladač
1ks Nesený prekopávač kompostu. Predmetom časti 1 zákazky je dodanie:
1ks Univerzálny traktor s čelným nakladačom
1ks Kontajnerový traktorový príves
4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený
4ks kontajner pre ramenový nakladač otvorený
1ks Príves za traktor veľký
1ks Základná lopata
1ks Kombinovaná lopata
1ks Bio rezací a sekací vozPredmetom zákazky je dodanie:
1ks Univerzálny nakladač a 1ks Nesený prekopávač kompostu
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup
prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4716
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov:
http://www.vosk.sk/folder/59
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v SP uvedené inak.Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Silvia Grünzweigová.
Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné
údaje:
- obchodné meno
- sídlo/miesto podnikania
- identifikačné číslo
- korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania)
- meno a priezvisko kontaktnej osoby
- e-mailovú adresu kontaktnej osoby
- telefónne číslo kontaktnej osoby
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.
Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
4.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie
finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa nasledovne:
Časť predmetu zákazky č. 1: vo výške 10 000,- EUR
Časť predmetu zákazky č. 2: vo výške 1 800,- EUR
Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.