Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia lyžiarskeho strediska Jakubkova lúka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TOURIST GARDEN s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 532 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
43313000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
14. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
14. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť, Pri cintoríne 36/696, 010 01 Žilina Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Pri vyhodnocovaní ponúk použije osoba podľa § 7 elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní, preto je otváranie ponúk neverejné v zmysle § 43 ods. 3 tretia veta zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena v EUR bez DPH
  • 15 % Cena v EUR bez DPH za jednu servisnú hodinu po záručnej dobe
  • 10 % Lehota dodania zákazky v kalendárnych dňoch
  • 5 % Zmluvná pokuta pri porušení reakčnej doby servisného zásahu v % z hodnoty zákazky za každú hodinu

Opis obstarávania

Obstaranie modernej technológie umožní rast kvality poskytovaných služieb pre zákazníkov lyžiarskeho strediska Jakubkova lúka. Obstaranie snežného pásového vozidla a nového zasnežovacieho systému prispeje k vyššej kvalite upravenosti zjazdových tratí, zrýchli sa príprava zjazdoviek na sezónu. Predmetom zákazky je modernizácia technológie, a tým rast kvality poskytovaných služieb pre zákazníkov strediska Jakubkova lúka, pozostávajúce z nasledovných častí a produktov: Časť 1: Logický celok 1 (snežné pásové vozidlo): Časť 2: Logický celok 2 (lístkový systém): Časť 3: Logický celok 3 (zasnežovací systém).

Doplňujúce informácie

- Predmet zákazky je rozdelený na tri samostatné časti, a to: Časť 1: Logický celok 1 (snežné pásové vozidlo), alebo ďalej len Časť 1, Časť 2: Logický celok 2 (lístkový systém), alebo ďalej len Časť 2, Časť 3: Logický celok 3 (zasnežovací systém), alebo ďalej len Časť 3. Uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek jednu časť predmet zákazky samostatne, na ktorékoľvek dve časti, alebo na všetky tri časti predmetu zákazky, vypracovaná/é v súlade s Výzvou a súťažnými podkladmi. Podrobný opis predmetu zákazky pre každú samostatnú Časť 1, Časť 2 a Časť 3 je uvedený v súťažných podkladov. - K bodu II.2.2.Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH: Osoba podľa § 7 určila predpokladanú hodnotu zákazky: 1.532.700,- EUR bez DPH (za všetky tri časti spolu): Časť 1: Logický celok 1 (snežné pásové vozidlo) - predpokladaná hodnota 828.000,- EUR bez DPH, Časť 2: Logický celok 2 (lístkový systém) - predpokladaná hodnota 83.000,- EUR bez DPH, Časť 3: Logický celok 3 (zasnežovací systém) - predpokladaná hodnota 621.700,- EUR bez DPH. 1) Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená až po overení postupu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a udelenia súhlasu s uzatvorením zmluvy s úspešným uchádzačom. 2) Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom odporúčame - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu podla bodu VI.2.3, písomnou formou - poštou v originálnom vyhotovení; až po prevzatí takto vyhotovenej žiadosti sa záujemca zaregistruje a odošlú sa mu súťažné podklady, osobne - súťažné podklady bude osoba podľa § 7 poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 9:00 do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod., inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti, poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. 3) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak aj doručovacia poštová adresa), - odporúča sa pre zabezpečenie operatívnej komunikácie uviesť aj meno osoby zodpovednej za predloženie žiadosti, jej tel. číslo, emailovú adresu, resp. meno osoby oprávnenej na prevzatie súťažných podkladov (v prípade požiadavky na osobné prevzatie súťažných podkladov) a jej telefónne číslo, - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie telefonického a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 4) Žiadosť o súťažné podklady musí byť doručená e-mailom (potvrdená písomne do 3 dní), poštou, kuriérom alebo osobne na adresu osoby podľa § 7 uvedenú v bode I.1) tejto výzvy, v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy. Vprípade osobného doručovania alebo doručovania prostredníctvom kuriéra je nutné včas vopred dohodnúť možný termín doručenia žiadosti o súťažné podklady na tel. č. +421 910 796 245. V prípade, že žiadosť o súťažné podklady bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom, ako požadovanom jazyku, súťažné podklady nebudú poskytnuté. 5) Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 6) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči osobe podľa § 7, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 7) Ponuky budú doručené osobne alebo poštou (doporučene) v zapečatenom obale s heslom Podlimitná zákazka, Ponuka-NEOTVÁRAŤ, heslom verejného obstarávania: Lyžiarske stredisko Jakubkova lúka - Časť 1, alebo Časť 2, alebo Časť 3, v lehote na predkladanie ponúk (14.08.2014 do 10:00 hod. SEČ) a kontaktné miesto (miesta). Na vonkajšej strane obálky uchádzač taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu uchádzača (všetkých členov skupiny). 8) Osoba podľa § 7 požaduje predloženie ponuky (t. j. všetkých dokladov) v jednom originálnom vyhotovení a 1 x elektronicky na CD/DVD nosiči podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch. Všetky doklady a dokumenty v ponuke musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie originálnych dokladov a musia obsahovať všetky požadované údaje. Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí záujemca predložiť vpôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradne preložené do slovenského jazyka/štátneho jazyka (to sa netýka pôvodných dokladov v českom jazyku). Ponuka musí obsahovať kompletný zoznam všetkých predkladaných dokladov a dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom spoločnosti. 9.) Prílohou ponuky musí byť osobitné písomné čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač porozumel tejto výzve na predkladanie ponúk a súhlasí s podmienkami tohto verejného obstarávania, podpísané uchádzačom. V prípade skupiny dodávateľov musí byť toto čestné vyhlásenie podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 10) Komunikáciu pre tieto účely osoba podľa § 7 určuje v slovenskom jazyku. 11) V prípade potreby osoba podľa § 7 pri uzatváraní ďalšej zmluvy bude postupovať priamym rokovacím konaním v zmysle § 58 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.