Vyhlásené obstarávanie

Kemping v areáli Vadaš


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
VADAŠ, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 205 205,03
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45236200-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti "OSTATNÉ": LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava Otváranie časti "KRITÉRIÁ": VADAŠ, s.r.o., Pri Vadaši 2, 943 01 Štúrovo - kancelária riaditeľa v hoteli Thermal.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia kempingových kapacít v areáli termálneho kúpaliska. Stavebné objekty: SO 01Hygienické zázemie kempingu Č.1 SO 02Hygienické zázemie kempingu Č.2 SO 03Kuchynka Č.1 SO 04Kuchynka Č.2, SO 05Rozšírenie areálového vodovodu SO 06Rozšírenie areálovej splaškovej kanalizácie SO 07Rozšírenie areálového rozvodu termálnej vody SO 08Rozšírenie areálového NN rozvodu SO 09Rozšírenie areálového verejného osvetlenia SO 10Spevnené plochy SO 11Sadové úpravy a drobná architektúra Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a na CD v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Kemping v areáli Vadaš _PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu Verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. V prípade ako uchádzač nie je platiteľom DPH, upozorní na to verejného obstrávateľa. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľa si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 11. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 12. Lehota viazanosti je do 31.12.2014. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 14. Dielo musí byť zrealizované a prevzaté Objednávateľom bez závad do 15.05.2015. 16. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Faktúra za dielo môže byť vystavená až po ukončení a protokolárnom odovzdaní diela a po odstránení všetkých závad a nedorobkov.