Vyhlásené obstarávanie

2.1 Projektová dokumentácia - „Cyklotrasa Hušták - Senica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 376,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71200000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie č. dv. 290
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača dodať dokumentáciu v nasledovnom rozsahu a obsahu : 1. Polohopisné a výškopisné zameranie dotknutého územia s overením inžinierskych sietí, počet vyhotovení 2 ks a 1 x na CD vo formáte PDF a DWG 2. Dokumentáciu pre územné konanie (ďalej PD pre ÚK) spracovaná v rozsahu prílohy č.1 Sadzobníka UNIKA 2015. Počet vyhotovení DÚR 3 ks vyhotovení, 1x na CD vo formáte PDF a DWG, 3. Zabezpečenie vydania územného rozhodnutia a všetkých ostatných potrebných vyjadrení a povolení 4. Geometrický plán na vysporiadanie pozemkov (ďalej GP vysporiadanie), zakreslenie trasy do katastrálnej mapy s výpisom dotknutých parciel podľa katastra a pozemkovo knižných vložiek (parcela, druh pozemku, výmera, meno vlastníka, číslo LV) v počte 12 ks. 5. Dokumentáciu pre stavebné povolenie (ďalej PD pre SP) v rozsahu prílohy č.2 Sadzobníka UNIKA 2015. Projektovú dokumentáciu žiadame dodať v počte 3 vyhotovení v písomnej a grafickej forme, 1x na CD vo formáte PDFa DWG, DGN. 6. Zabezpečenie vydania stavebného povolenia a všetkých ostatných povolení potrebných pre výstavbu 7. Dokumentáciu pre realizáciu stavby (ďalej PD pre RS) v rozsahu prílohy č. 3 Sadzobníka UNIKA 2015 Dopracovanie pripomienok z prerokovania projektovej dokumentácie do PD a rozpočtovej časti. Projektovú dokumentáciu žiadame dodať v počte 6 vyhotovení v písomnej a grafickej forme, v tom 3x rozpočet v paré č. 1-3, 3x výkaz výmer v paré č. 4 6, 1x rozpočet na CD v programe Excel a 1 x výkaz výmer na CD v programe Excel a 1x PD na CD vo formáte PDF a DWG, DGN. 8. Výkon autorského dohľadu v rozsahu prílohy č.4 Sadzobníka UNIKA 2015. Pri spracovaní projektovej dokumentácie požadujeme dodržať všetky platné technické normy, technické špecifikácie a technické podmienky navrhovanie cyklistickej infraštruktúry TP 07/2014.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sú dňom zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk dostupné v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa. Všetkým záujemcom preto odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať aj na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne na adresu Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica alebo e-mailom na adrese bartkova@misbb.sk, kontaktná osoba: Ing. Soňa Bartková, tel.: +421 484330113, v kópii email:dstury@misbb.sk, kontaktná osoba: Ing. Dušan Tury, tel.: +421 484330340. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresa, telefón, fax a emailová adresa. Žiadosť o súťažné podklady bude podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom poštou a zároveň elektronicky. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 14, 00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. 2. Podľa § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet na EUR vykoná uchádzač. Prevod v prípade inej meny kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Prevod z SKK konverzným kurzom 30,126 SKK/EUR. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zrušenia použitého postupu zadávania zákazky v zmysle § 46 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. 5. Podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní uchádzač súčasne predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty aj na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.