Vyhlásené obstarávanie

Zriadenie regionálneho centra remesiel ÚĽUV Blatnica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 489 315,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
15. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
15. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky, Nám. SNP 33, 813 31 Bratislava - Staré Mesto
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia národnej kultúrnej pamiatky kaštieľa a priľahlých hospodárskych budov v Blatnici. Kaštieľ (objekt č. 1) je pamiatkovo chránený, je to nehnuteľná národná kultúrna pamiatka zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu pod č. 536/0, č. KN 769/1, k.ú. Blatnica. Je to neskorobarokový, dvojtraktový kaštieľ vidieckeho typu z obdobia 2. tretiny 18. storočia, avšak najstaršia stavebná fáza sa kladie rámcovo do obdobia okolo polovice 17. storočia. Jedná sa o dvojpodlažnú budovu v tvare písmena L. Je čiastočne podpivničená a prestrešená manzardovou strechou. Stavebné úpravy objektu sú zamerané predovšetkým na statické zabezpečenie objektu, opravu poškodených konštrukčných prvkov, výmene výplní vonkajších otvorov, interiérových úprav a pod., vrátane sadových úprav a spevnených plôch. Realizované budú nasledovné stavebné práce: Objekt kaštieľa bude staticky zabezpečený, zosilnené budú niektoré klenby, objekt bude realizovaný vo vodorovnom smere, bude sanované poškodené murivo obvodových a vnútorných stien, sanácia krovu, v konštrukcii krovu budú vymenené poškodené a nefunkčné nosné prvky, krov bude zateplený, presvetlený štrešnými oknami, budú vymenené výplne vonkajších otvorov a vnútorné schodiská, upravené budú exteriérové a interiérové povrchy, časti objektu určené pamiatkovým úradom budú reštaurované a konzervované Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Áno Ministerstvo kultúry SR ako verejny obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní, obstaráva dany predmet zákazky podľa § 10 cit. zákona o VO pre iného verejného obstarávateľa, organizáciu v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva kultúry SR: Ústredie ľudovej umeleckej výroby, Obchodná 64, 816 11 Bratislava, ktorá je verejnym obstarávateľom podľa § 6 ods. 1 písm. d) cit. zákona o VO a s ktorou bude Zmluva uzatvorená. Ministerstvo kultúry SR realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk), kde budú záujemcom po úspešnej registrácii sprístupnené súťažné podklady. Pre túto verejnú súťaž verejny obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na: - fázu poskytovania súťažnych podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, - fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedenych vo výzve na predkladanie ponúk , podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažnych podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa. Pre fázu predkladania ponúk verejny obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa bodu IV.1 súťažnych podkladov osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby v bode IV.2 súťažnych podkladov v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2. súťažnych podkladov. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov uvedených, pokiaľ nie je uvedené inak. Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku pre projekt a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Verejný obstarávateľ podlimitnú zákazku zruší, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, alebo nedostane ani jednu ponuku, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám určeným podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatní žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodá námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo jej zrušenie nariadi Úrad pre verejné obstarávanie SR. Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa podlimitná zákazka vyhlásila, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky, verejný obstarávateľ môže použitý postup zadávania zákazky zrušiť. V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a podlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť. 1.Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje ku podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom predložiť od úspešného uchádzača poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky min. 1 400 000 EUR. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie overenej fotokópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky. 2.Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Zhotoviteľ (víťazný uchádzač) bude fakturovať jednou faktúrou (konečná) po odovzdaní a prevzatí Diela, na základe Objednávateľom (verejným obstarávateľom) poverenej osoby technickým dozorom Objednávateľa odsúhlaseného súpisu skutočne vykonaných prác a dodávok a zisťovacieho protokolu za obdobie výstavby. Zmluva na realizáciu stavebných prác na prípadné ďalšie nepredvídateľné stavebné náklady a rekonštrukčné práce v rámci plnenia predmetu zákazky bude uzatvorená osobitným postupom priameho rokovacieho konania podľa § 58 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Opcia na realizáciu naviac prác je započítaná do predpokladanej hodnoty zákazky,