Zámerom a cieľom súťaže návrhov je vytvoriť návrh informačnej a mediálnej kampane ako aj vytvorenie komunikačného plánu a implementačného rámca Programu na podporu internetovej ekonomiky s efektívnym a účinným využitím komunikačných foriem a nástrojov na celom území SR tak na národnej, ako aj na regionálnej úrovni pre všetky definované cieľové skupiny. Účastník predloží súťažný návrh obsahujúci komplexné spracovanie požadovanej problematiky tak ako je zadefinované v súťažných podmienkach. Predmetom Programu na podporu internetovej ekonomiky (ďalej len "program") je poskytovanie pomoci formou podporných služieb zameraných na využívanie nástrojov e-commerce a rozvoj elektronických služieb. Cieľom programu je zlepšiť podmienky pre využívanie online nástrojov. Za týmto účelom budú realizované informačné aktivity, aktivity na propagáciu a popularizáciu internetovej ekonomiky, tvorba nástrojov na zavádzanie elektronických služieb a vytvorenie elektronických platforiem. Vďaka zavedeniu elektronických nástrojov bude mať široká verejnosť možnosť zvýšiť šancu na presadenie svojich inovatívnych a konkurencieschopných nápadov na trhu, vrátane medzinárodných trhov. Predmetom programu je poskytovanie informácií a podporných služieb záujemcom zo strany verejnosti. Informačná kampaň v médiách a prostredníctvom sociálnych médií na témy: - čo znamená internetová ekonomika v praxi, aké konkrétne praktické výhody prináša pre podnikateľa aj pre zákazníka - seriál v médiách, prieskum, tlačené média, podujatia, - využitie sociálnych sietí. Informačná a mediálna kampaň sa predpokladá v období rokov 2015, 2016, 3/2017. Predpokladaný rozpočet informačnej a mediálnej kampane 1 770 000,00 EUR s DPH. Podrobne uvedené v súťažných podmienkach.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.