V rámci uskutočnenia predmetu zákazky úspešný uchádzač vykoná:
- Odstránenie, uskladnenie a odvezenie ornice zo staveniska,
- Hrubé terénne úpravy,
- Zhutnené štrkové vankúše a štrkové pilóty pod budovy,
- Zhutnené štrkové vankúše pod cesty,
- Dočasné staveniskové komunikácie,
- Oplotenie,
- Dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby,
- Manažment kontrolných dní a projektovej komunikácie v anglickom jazyku,
- Environmentálny manažment v súlade s podmienkami rozhodnutia EIA, ISO 14001 a certifikácie BREEAM,
- Dokumentácia na kolaudáciu stavby
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v súťažných podkladoch.. Je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1).
2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 23. 06. 2016, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Lehota uskutočnenia predmetu zákazky je do uplynutia 5 mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo.
Predmet zákazky je rozdelený z hľadiska miesta uskutočnenia prác na Plochy.
Termíny uskutočnenia stavebných prác na jednotlivých Plochách predmetu zákazky sú nasledovné:
Plocha S5 do 01.09.2016,
Plocha S6 do 01.10.2016,
Plocha S6.1 do 15.10.2016,
Plocha S5.1 do 01.11.2016,
Plocha SP01 do 15.09.2016,
Plocha SP02 do 15.11.2016.
Dodávateľ bude oprávnený začať práce na jednotlivých plochách predmetu zákazky len na základe výzvy objednávateľa v súlade so Zmluvou o dielo.
5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 500 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.