Vyhlásené obstarávanie

Multifunkčný CNC stroj


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Zváračský inštitút, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
290 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42632000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
6. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk postupuje komisia podľa 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 (verejný obstarávateľ zašle uchádzačom listom oznámenie o otváraní tejto časti ponúk) a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Multifunkčný CNC stroj (rezacia plocha 6000 mm x 2500 mm) s výklopnou plazmovou hlavou (rezanie pod uhlom) vrátane merania tvrdosti a priestorového snímania predmetov s následnou tlačou.. Tuhosť konštrukcie, vysoká presnosť vedenia portálu, opakovateľnosť navedenia na pozíciu, jemný posuv, konštantná rýchlosť a vysoké zrýchlenie počas rezania, odolnosť proti kmitaniu horáku. Meranie tvrdosti jednotlivých rezných hrán a automatické archivovanie nameraných hodnôt. Priestorové snímanie predmetov a ich 3d tlač. Nezmazateľná identifikácia zhotovených predmetov a archivácia príslušných dát.

Doplňujúce informácie

1.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: predmet zákazky nie je rozdelený na časti, pretože potreba koordinácie jednotlivých častí by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.



2.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 14 500,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.



3.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 31.03.2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.



4.Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.



5.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu.

Vzor registračného textu:

V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2017, zo dňa DD.MM.2017, značka ............ - MST, s názvom: " Multifunkčný CNC stroj " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2017 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke.

Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.



6.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18837



7.Pracovný čas kontaktnej osoby uvedenej v bode 1 tohto oznámenia pre účely tohto verejného obstarávanie je v pracovných dňoch v čase 08:00 hod. do 15:30 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.