Predmetom zákazky je vybavenie remeselnej dielne nasledovnými zariadeniami:
1. CO2 laser
2. UV LED tlačiareň
3. Tlačový ploter
4. Rezací ploter
5. Laserová tlačiareň
6. Nažehľovací lis
7. 3D FDM tlačiareň 1(2ks)
8. 3D FDM tlačiareň 2
9. 3D FDM tlačiareň 3(2ks)
10. 3D SLA tlačiareň
11. 3D skener
12. CNC router
13. Stolový počítač (2ks)
14. Laptop (2ks)
Inštalácia a zaškolenie k bodom 1. až 14.. 1. CO2 laser
2. UV LED tlačiareň
3. Tlačový ploter
4. Rezací ploter
5. Laserová tlačiareň
6. Nažehľovací lis
Inštalácia a zaškolenie k bodom 1. až 6.7. 3D FDM tlačiareň 1(2ks)
8. 3D FDM tlačiareň 2
9. 3D FDM tlačiareň 3(2ks)
10. 3D SLA tlačiareň
11. 3D skener
Inštalácia a zaškolenie k bodom 7. až 11.12. CNC router
Inštalácia a zaškolenie k bodu 12.13. Stolový počítač (2ks)
14. Laptop (2ks)
Inštalácia a zaškolenie k bodom 13. až 14.
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom ÚVO zverejní súťažné podklady, ako aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 113 zákona. Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile a najneskôr do troch pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa:
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18984
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo
uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri
partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
6.Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
a) Uchádzač/dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a
službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to
oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
b) Verejný obstarávateľ/objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.