Vyhlásené obstarávanie

Strojové vybavenie pre projekt intenzifikácie triedeného zberu v obci Udiča


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Udiča
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
321 838,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144511-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Október 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
30. November 2017
Dátum otvárania ponúk:
30. November 2017
Ponuka musí platiť do:
30. September 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Strojové vybavenie pre projekt intenzifikácie triedeného zberu v obci Udiča. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Dodávka kolesového traktora - 1 ks, čelného nakladača k traktoru - 1 ks a prekopávača kompostu - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka traktorového návesu trojstranne sklápateľného - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka drviča stavebného odpadu - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka kontajnerového nosiča s ramenným nakladačom s podvozkom k traktoru - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka automobilu so samostatným hydraulickým žeriavom - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka nízkoprofilovej váhy - 1 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodávka veľkých kontajnerov - 6 ks a dodávka malých kontajnerov - 6 ks. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/ Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk b) Klikne na názov zákazky. c) Klikne na Žiadosť o účasť. d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO. Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.