Vyhlásené obstarávanie

Technológia pre zberný dvor v obci Sikenica


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Sikenica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 880,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144511-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Január 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Február 2018
Dátum otvárania ponúk:
23. Február 2018
Ponuka musí platiť do:
30. September 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Neverejné otváranie časti ponúk Ostatné vykoná komisia verejného obstarávateľa v sídle verejného obstarávateľa. Na otváraní tejto časti ponúk sa zúčastní len komisia verejného obstarávateľa. Verejné otváranie časti ponúk označených ako Kritériá sa uskutoční v súlade s § 52 Zákona o verejnom obstarávaní.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 120

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka novej, nepoužitej technológie a zariadení k prevádzkovaniu zberného dvoru v obci Sikenica, vrátane dodania na miesto určenia v nasledovnom zložení:

Časť 1.: Teleskopický manipulátor 1 ks

Časť 2.: Ramenový nosič kontajnerov 1 ks a závesný kontajner 10,0 m3 - Otvorený kontajner so sklopným čelom 5 ks

Časť 3.: Nesený drvič 1 ks

Časť 4.: Traktorový náves 1 ks

Uchádzač zabezpečí dodanie tovaru a dopravu do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom.. Požaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazkyPožaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazkyPožaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazky.Požaduje sa dodávka tovaru v rozsahu opisu predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Pre toto zadávanie zákazky sa v zmysle § 187 ods. 8 zákona bude postupovať podľa § 20 ods.1 zákona v znení

účinnom do 18.10.2018.

Predmet zákazky bude čiastočne financovaný z vlastných zdrojov (z rozpočtu) verejného obstarávateľa a z nenávratného

finančného príspevku Európskej únie v programovom období 2014 - 2020 z Operačného programu Kvalita životného

prostredia.

Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a

účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej kupujúcim ako prijímateľom

nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného tovaru, a to zo strany oprávnených osôb na

výkon kontroly / auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákon č. 292/2014 o príspevku

poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákon č.

357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a

príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a

poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje

právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, v prípade, ak sa zmenia okolnosti za ktorých sa táto súťaž vyhlasovala.

Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk len vtedy, ak bude disponovať dostatočným množstvom

finančných prostriedkov.