Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia organa v Konkatedrále sv. Mikuláša, Prešov - I. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Rímskokatolícka farnosť sv. Mikuláša, Prešov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
485 150,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50860000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Máj 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Júl 2018
Dátum otvárania ponúk:
3. Júl 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Áno
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je I. etapa rekonštrukcie organa v Konkatedrále sv. Mikuláša v Prešove. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.. Predmetom zákazky je I. etapa rekonštrukcie organa v Konkatedrále sv. Mikuláša Prešov pozostávajúca z komplexnej rekonštrukcie nástroja trojmanuálového píšťalového organa s pedálom, inštalovaného do historických organovych skríň a to na základe podrobnej špecifikácie požiadaviek verejného obstarávateľa na nástroj organa uvedenej nižšie, vrátane príslušnej technickej a užívateľskej dokumentácie k organu v slovenskom jazyku. Predmetom zákazky je aj doprava a inštalovanie navrhnutého organa v Konkatedrále sv. Mikuláša v Prešove, zaškolenie obsluhy organa a zabezpečenie záručného, pozáručného a mimozáručného servisu k organu. 5 dielny renesančno-rannobarokový organ je národnou kultúrnou pamiatkou pochádzajúcou zo 17. storočia. Pozostáva zo 43 registrov umiestnených v troch skriniach. Má 3480 pišťal a 20 zvonov. Rekonštrukciou sa zmení vnútro - nástroj organa, ubudne jedna z troch skríň, ktorá nie je pôvodná. Požiadavkou verejného obstarávateľa je, aby po rekonštrukcii zostali iba dve pôvodné historické skrine. Verejný obstarávateľ nevyžaduje dodanie historickej repliky nástroja. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií na predmet zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.

Doplňujúce informácie

1. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Predmetom tejto zákazky je oprava, rekonštrukcia organa. Organ je hudobný nástroj, ktorý tvorí konštrukčný logický celok. Je to dômyselný, technický a remeselne náročný stroj. Pozostáva z hracieho stola, mechanickej traktúry, registrov, zásuvkových vzdušníc, jednotlivých píšťal. Tieto komponenty sú uložené v historických skriniach a tvoria ucelený funkčný celok. Každý jeden komponent ovplyvňuje mohutnosť, farbu, plnosť zvuku a teda charakter hudobného nástroja ako celku. Z hľadiska funkčnosti a unikátnosti je nevyhnutné, aby organ opravoval, rekonštruoval jeden dodávateľ. V danom prípade verejný obstarávateľ po dôkladnom preskúmaní a následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky. Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré dokážu dodať predmet zákazky ako celok, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž. 2. Pri komunikácii a výmene informácií postupuje verejný obstarávateľ podľa § 187 ods. 8) ZVO. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady formou neobmedzeného prístupu k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/16878) vo formáte pdf a zároveň na webovom sídle verejného obstarávateľa (http://www.presov.rimkat.sk/projekty/verejne-obstaravanie.html) budú zverejnené súbory - prílohy súťažných podkladov v editovateľných formátoch (JED, odporúčané vzory, návrh Zmluvy o dielo ...) počas celého procesu verejného obstarávania. 4. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom , ktorí si stiahli súťažné podklady a oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania z profilu, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na adresu kontaktného miesta: ikts@ikts.sk s uvedením kontaktných údajov (pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladoch atď.) a s uvedením dátumu stiahnutia súťažných podkladov z profilu. 5. Vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne uverejní v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/16878). Verejný obstarávateľ bude považovať takéto vysvetlenie resp. poskytnutie informácií za doručené v momente ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. O zverejnení vysvetlenia resp. doplnenia informácií verejný obstarávateľ oboznámi všetkých známych záujemcov elektronicky prostredníctvom e-mailovej adresy záujemcov. 7.Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 ZVO. Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 24.000,00 EUR (podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch).