Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie čadičového materiálu


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
PREFA ALFA, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
318 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44912300-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
6. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
6. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku. Uchádzač môže byť zastúpený osobou poverenou zastupovaním uchádzača. Uchádzač fyzická alebo právnická osoba sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a oprávnením na podnikanie. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, oprávnením na podnikanie a splnomocnením na zastupovanie.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 31

Opis obstarávania

Obstaranie čadičového materiálu. Čadičové príruby

Čadičové tyče

Čadičová sieťovina

Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Nová adresa organizácie: PREFA ALFA a.s.

Bytčická 89

010 09 Žilina

Súťažné podklady sú dostupné všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/profily po zverejnení výzvy na predkladanie ponúk, a kde budú zverejňované informácie v prípade potreby doplniť alebo vysvetliť súťažné podklady.

Zadávateľ zákazky odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady - časť Návrh na plnenie kritéria a návrh kúpnej zmluvy vo formáte word e-mailom na adrese: polonyi@orangemail.sk.

Žiadosť musí obsahovať názov zákazky, kompletné identifikačné údaje žiadateľa, názov, adresa sídla, tel. kontakt a

emailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady - uvedené časti. Po doručení kompletnej žiadosti budú súťažné podklady záujemcovi zaslané na jeho emailovú adresu.

Ponuka bude predložená v jednej obálke Podrobnosti o obsahu ponuky budú uvedené v súťažných podkladoch.

Zadávateľ zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej elektronickou formou zabezpečí stanovenie postupu potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie písomnosti.

Elektronickú komunikáciu zadávateľ zákazky stanovuje pri vysvetľovaní súťažných podkladov a pri vysvetľovaní

ponúk.

Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, oznámení o vylúčení,

oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa

vyžaduje listinná podoba, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách.

Zadávateľ zákazky pripúšťa elektronickú a listinnú komunikáciu vrátane predloženia žiadosti o účasť a predloženia

ponuky iba v slovenskom jazyku.

Predmetné verejné obstarávanie má charakter verejného obstarávania inovácií a výskumu.