Vyhlásené obstarávanie

Projekt IDS ako súčasť udržateľnej mobility v meste - Inteligentný, integrovaný a ekologický systém


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
ARRIVA NITRA a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 086 716,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. November 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Január 2019
Dátum otvárania ponúk:
8. Január 2019
Ponuka musí platiť do:
30. September 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku na predmetu zákazky v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa musí preukázať preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, osoba zastupujúca uchádzača sa musí preukázať aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Tento opis sa vzťahuje na tarifno-informačný systém inštalovaný vo vozidlách premávajúcich na linkách MHD Nitra. Ním sa rozumie súbor vzájomne prepojených kompatibilných zariadení so základným rozdelením: -informačný systém: zabezpečuje zber prevádzkových údajov a ich prenos do softvérového vybavenia dopravcu na ďalšie spracovanie a súčasne prenos údajov zo softvérového vybavenia dopravcu do vozidiel, pre účely podania aktuálnych informácií pre cestujúcich, potrebných pre ich orientáciu v dopravnom systéme. Patrí sem najmä: -palubný počítač vozidla -akustický hlásič informácií o linkách a zastávkach -systém automatického počítania cestujúcich -kamerový systém -tarifný systém: zabezpečuje tarifné vybavenie cestujúcich, predaj papierových cestovných lístkov vo vozidle, kontrolu a prácu s čipovými dopravnými kartami a bankovými platobnými kartami. Patrí sem najmä: -pokladňa na výdaj cestovných lístkov -elektronický označovač (validátor) čipových a platobných kariet Opis položiek Tarifno-informačný systém sa skladá z nasledovných položiek: 1.Systém dispečerského riadenia 2.Back office 3.Palubný počítač (ďalej len PP) 4.Pokladňa na výdaj cestovných lístkov 5.Označovače (validátory) čipových kariet 6.Akustický hlásič zastávok 7.Palubná sieť wi-fi pre cestujúcich 8.4-riadková inteligentná elektronická zastávková tabuľa vrátane inštalácie 9.6-riadková inteligentná elektronická zastávková tabuľa vrátane inštalácie Popis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky je vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.. Tarifno-informačný systém sa skladá z nasledovných položiek: Por.č./Položka predmetu zákazky/MJ/počet 1./Systém dispečerského riadenia/ks/1 2./Back office/ks/1 3./Palubný počítač (ďalej len PP)/ks/89 4./Pokladňa na výdaj cestovných lístkov/ks/89 5./Označovače (validátory) čipových kariet/ks/323 6./Akustický hlásič zastávok/ks/89 7./Palubná sieť wi-fi pre cestujúcich/ks/89 8./4-riadková inteligentná elektronická zastávková tabuľa vrátane inštalácie/ks/1 9./6-riadková inteligentná elektronická zastávková tabuľa vrátane inštalácie/ks/1

Doplňujúce informácie

1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme ELENA na adrese https://www.e-lena.sk v lehote podľa bodu IV.2.2. 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme ELENA. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme ELENA a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 30 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.1 Technické riešenie predmetu zákazky/zmluvy formou predloženia vlastného návrhu technického riešenia predmetu zákazky, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na jednotlivé položky predmetu zákazky vrátane návrhu zabezpečenia a realizácie celého predmetu zákazky v rozsahu danom charakteristikou v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Návrh technického riešenia musí obsahovať obchodné názvy podložiek tovaru, typové označenie, identifikáciu výrobcu; prípadne technickú dokumentáciu výrobcu, certifikáty alebo osvedčenia, ak sú relevantné pre účely preukázania splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.2 Uchádzač predloží Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 8) Úspešný uchádzač najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predloží potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške minimálne 1 milión EUR (slovom: jeden milión EUR) alebo ekvivalent v inej mene. Doklad musí byť predložený ako originál alebo jeho úradne overená kópia. 9) v súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 10) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 11) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 12) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie.