Vyhlásené obstarávanie

Úprava budovy Obecného úradu.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Smolník
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
93 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45421100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
19. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
19. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Smolník, Smolník 1, 055 66 Smolník
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy Obecného úradu v Smolníku spočívajúca vo výmene pôvodných okien a dverí na fasádach s cieľom znížiť energetickú náročnosť prevádzky budovy a následne výmena strešnej krytiny z azbestovocementových šablón za podobnú krytinu bez obsahu azbestu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Podmienkou na získanie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou uchádzača. Pri zaslaní žiadosti o súťažné podklady e-mailom záujemca súčasne doručí predmetnú žiadosť aj v listinnej podobe poštou. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny. 2.Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov: 2.1. zaslanie poštovou zásielkou; 2.2. zaslanie elektronicky e-mailom; 2.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou alebo mailom informovať verejného obstarávateľa. V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy, dátum a čas prevzatia súťažných podkladov; 2.4. osobné prevzatie na adrese: Čapajevova 3, 080 01 Prešov, v pracovných dňoch na základe telefonickej dohody s kontaktnou osobou. 3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou prostredníctvom emailovej adresy: miroslav.bacar@gmail.com, pričom záujemca, alebo uchádzač je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty zaslanej verejným obstarávateľom. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty je považované za preukázanie doručenia.