Vyhlásené obstarávanie

IKT pre projekt Prestavba a dostavba výstavnej siene Robotníckeho domu Vlastivedného múzea Hlohovec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trnavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
139 460,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je informačný kiosk, interaktívny dotykový displej 80", ozvučenie pre vernisáže, pracovné stanice - multifunkčné zariadenie, Datacentrum Server, pracovné stanice študovňa, pracovná stanica - obsluha študovne, ozvučenie a video-konferenčný systém

Doplňujúce informácie

1. Žiadosti o súťažné podklady je potrebné zaslať na e-mailovú adresu: minarova.michaela@trnava-vuc.sk, príp. poštou na adresu: Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava. Súťažné podklady sa budú zasielať emailom. V žiadosti je potrebné uviesť identifikačné údaje záujemcu; emailovú adresu pre zaslanie súťažných podkladov a vysvetlení údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch; kontaktnú osobu záujemcu a jeho telefónne číslo. 2. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetlení údajov uvedených v súťažných podkladoch. 3. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Doporučený vzor čestného vyhlásenia: Ja, (identifikačné údaje uchádzača), týmto čestne vyhlasujem, že spĺňam podmienku účasti osobného postavenia podľa § 26, majetkovej účasti podľa § 26a) (uviesť ktorú podmienku)..............................., určenú verejným obstarávateľom Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava, vo verejnom obstarávaní na predmet zákazky Informačno-komunikačné technológie (IKT) pre projekt Prestavba a dostavba výstavnej siene Robotníckeho domu Vlastivedného múzea Hlohovec uvedenú vo Výzve na predkladanie ponúk na uvedený predmet zákazky, ktorá bola zverejnená vo Vestníku verejného obstarávania č. ...... zo dňa ....... pod značkou ...... Doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti predložím bezodkladne na písomnú žiadosť verejného obstarávateľa. 4. Verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom.