Vyhlásené obstarávanie

Programy podpory pre potenciálnych a existujúcich MSP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovak Business Agency
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 333,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79314000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
14. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie Programov podpory pre potenciálnych a existujúcich MSP v rámci projektu Podpora zriadenia a rozvoja Národného podnikateľského centra na Slovensku I. etapa (ďalej ako Projekt), ITMS kód projektu 26240220092 v nasledovnom rozsahu: 1. samostatná detailná štúdia, predstavujúca komplexný funkčný návrh na obsah Akceleračného programu pre potenciálnych (budúcich) malých a stredných podnikateľov, ktorí majú záujem rozbehnúť vlastné podnikanie napr. na báze výsledkov z činnosti výskumu a vývoja a transferu inovácií (ďalej len Akceleračný program) vrátane metodiky pre hodnotenie výkonnosti cieľových skupín programu; 2. samostatná detailná štúdia, predstavujúca komplexný funkčný návrh na obsah Stážového programu pre potenciálnych (budúcich) malých a stredných podnikateľov a existujúcich malých a stredných podnikateľov s rastovým potenciálom, ktorí môžu byť zaradení do niekoľkomesačného rozvojového programu s plateným stážovým pobytom vo významných zahraničných technologických a inovačných parkoch (napr. v USA, Izraeli, Singapure); stážam bude predchádzať príprava vybratých kandidátov formou tréningov zameraných na rozvoj ich podnikateľských, základných jazykových a mäkkých zručností (ďalej len Stážový program), vrátane metodiky pre hodnotenie výkonnosti cieľových skupín programu; 3. samostatná detailná štúdia, predstavujúca komplexný funkčný návrh na obsah Inkubačného programu, ktorý bude vytvárať vhodné podporné prostredie pre začínajúce, ale i existujúce mikro, malé a stredné podniky, ktoré budú využívať výsledky výskumu a vývoja pre inováciu tovarov a služieb, alebo sami budú vykonávať výskum a vývoj a bude slúžiť aj ako bod výmeny znalostí medzi akademickým a podnikateľským sektorom (ďalej len Inkubačný program), vrátane metodiky pre hodnotenie výkonnosti cieľových skupín programu; 4. samostatná detailná štúdia, predstavujúca komplexný funkčný návrh na obsah Rastového programu pre existujúce malé a stredné podniky (finančné a nefinančné nástroje) vrátane podpory internacionalizácie aktivít malých a stredných podnikov na spoločnom EÚ trhu a trhoch krajín mimo EÚ (ďalej len Rastový program), vrátane metodiky pre hodnotenie výkonnosti cieľových skupín programu. Každý jeden z programov, ktorý tvorí predmet zákazky musí byť koncipovaný / musí zohľadňovať pravidlá poskytovania a prijímania štátnej pomoci. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky a Zväzok IV. Obchodné podmienky.

Doplňujúce informácie

1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.2.2) tejto Výzvy na predkladanie ponúk. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 3.) V prípade záujmu o osobné doručenie ponuky, záujemca odovzdá svoju ponuku na kontaktnom mieste podľa prílohy A.III tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 4.) Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod. 5.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 6.) Záujemcom, resp. uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom zmluvy o dielo sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy o dielo uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 7.) Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží jeden originál ponuky, jednu tlačenú kópiu ponuky a súčasne samostatne pre časť Ostatné a samostatne pre časť Kritériá na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 8.) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. 9.) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 528/2008 o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon č. 528/2008) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 528/2008 a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006 na výkon kontroly. 10.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezruší použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť na profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil. 11.) Lehotou poskytnutia podľa bodu II.3) tejto Výzvy sa rozumie čas, počas ktorého uchádzač bude schopný poskytovať predmet zákazky v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom v štandardnej kvalite a v súlade s technickými špecifikáciami. Lehota poskytnutia služieb (zhotovenie diela) je 106 dní odo dňa účinnosti zmluvy o dielo, najneskôr však do 15. 10. 2015. Vzhľadom na čas nevyhnutne potrebný na uskutočnenie predmetného verejného obstarávania, s prihliadnutím na povinnosť dodržania zákonných lehôt, na prípadné komplikácie pri vyhodnocovaní ponúk, revízne postupy, na čas potrebný na uskutočnenie administratívnej kontroly verejného obstarávania a pod., odovzdanie riadne zhotoveného diela do 15.10.2015 môže predstavovať lehotu kratšiu ako je lehota poskytnutia služieb (lehota zhotovenia predmetu zmluvy/zákazky) uvedená v bode II.3) tejto Výzvy.