Dodávateľ

Váš Komfort s. r. o.

Pezinok
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Váš Komfort s. r. o.

IČO: 46326138

Adresa: Štúrova 3311/16 Pezinok

Registračné číslo: 2021/12-PO-D9883

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 11. December 2021

Záznam platný do: 11. December 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 134 969,00 EUR 5 5
2017 9 915,83 EUR 1 1
2018 7 483,33 EUR 1 1
2019 48 850,00 EUR 2 2
2020 67 916,72 EUR 2 2
2021 12 499,17 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 134 969,00 EUR 5 5
2017 9 915,83 EUR 1 1
2018 7 483,33 EUR 1 1
2019 48 850,00 EUR 2 2
2020 67 916,72 EUR 2 2
2021 12 499,17 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mestská časť Bratislava - Rača 1 7 483,33 7483.33 EUR
Štatistický úrad Slovenskej republiky 1 32 916,67 32916.67 EUR
Slovak Business Agency 2 97 000,00 97000.00 EUR
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. 1 2 080,00 2080.00 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1 12 499,17 12499.17 EUR
INFOSTAT - Inštitút informatiky a štatistiky 1 15 000,00 15000.00 EUR
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky 1 35 000,05 35000.05 EUR
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 1 18 989,00 18989.00 EUR
Výskumná agentúra 2 27 265,83 27265.83 EUR
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 1 33 400,00 33400.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Upratovanie zastávok a zber odpadu z košov Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 24 000,00 24000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Upratovanie kancelárskych priestorov Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. 3 600,00 3600.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Upratovacie služby Slovak Business Agency 191 812,30 191812.3 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie upratovacích, čistiacich služieb a dodania hygienických potrieb Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu 69 967,20 69967.2 EUR 2016 Služby Nie 1
Upratovanie administratívnej budovy - Bratislava INFOSTAT - Inštitút informatiky a štatistiky 26 016,00 26016.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Upratovacie služby Výskumná agentúra 16 400,00 16400.0 EUR 2017 Služby Áno 1
Upratovacie služby v objekte Zdravotného strediska Mestská časť Bratislava - Rača 13 500,00 13500.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Upratovacie služby Slovak Business Agency 54 916,07 54916.07 EUR 2019 Služby Nie 1
Upratovacie služby Výskumná agentúra 21 000,00 21000.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnych budovách Štatistický úrad Slovenskej republiky 109 560,00 109560.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Upratovacie služby Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky 74 000,00 74000.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 31 347,59 31347.59 EUR 2021 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 27 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Klaudia Virgovičová
Adresa:
Štúrova 3311/16 Pezinok 90203
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.