Dodávateľ

PEDRO PLUS, s.r.o.

Spišská Nová Ves
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: PEDRO PLUS, s.r.o.

IČO: 47039817

Adresa: Radlinského 2050/17 Spišská Nová Ves

Registračné číslo: 2020/11-PO-F4902

Stav: nezapísaný

Záznam platný od: 6. November 2020

Záznam platný do: 6. November 2023


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 7 806,95 EUR 8 8
2017 1 432,09 EUR 6 6
2018 241,67 EUR 1 1
2019 68,00 EUR 1 1
2020 5 427,20 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 7 806,95 EUR 8 8
2017 1 432,09 EUR 6 6
2018 241,67 EUR 1 1
2019 68,00 EUR 1 1
2020 5 427,20 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 68,00 68.00 EUR
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. 1 3 112,29 3112.29 EUR
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach 1 32,16 32.16 EUR
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 3 1 490,00 1490.00 EUR
Obec Streda nad Bodrogom 1 390,83 390.83 EUR
Mesto Partizánske 1 800,00 800.00 EUR
Slovenské národné múzeum 2 520,00 520.00 EUR
Spišská katolícka charita 1 220,43 220.43 EUR
Správa telovýchovných zariadeni 2 5 068,00 5068.00 EUR
Cirkevná spojená škola 1 782,50 782.50 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 5 2 491,70 2491.70 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Čistiace ,hygienické a dezinfekčné prostriedky Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach 50,00 50.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace a leštiace výrobky Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 2 680,00 2680.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky Mesto Partizánske 1 163,65 1163.65 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace a hgienické prostriedky-alebo ekvivalent Správa telovýchovných zariadeni 2 990,00 2990.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace a dezinfekčné prostriedky Cirkevná spojená škola EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace prostriedky a hygienické potreby Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. 5 000,00 5000.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace a leštiace výrobky Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 2 700,00 2700.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace prostriedky Slovenské národné múzeum 660,00 660.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace a leštiace výrobky Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 9 999,60 9999.6 EUR 2017 Tovary Nie 1
Predmety osobnej starostlivosti Ústav na výkon trestu odňatia slobody 350,00 350.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Hygienické potreby a čistiace prostriedky Slovenské národné múzeum 120,00 120.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
1. Jar Expert 5l Profesional, 2 SAVO 5l originál, 3. Domestos 24H Plus 750ml, 4. Jar kapsula do myčky "Expert" P&G Profesional, 5. Cif Cream tekutý prášok 500ml Obec Streda nad Bodrogom 470,00 470.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Predmety osobnej starostlivosti Ústav na výkon trestu odňatia slobody 690,00 690.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Čistiace prostriedky a hygienické potreby Spišská katolícka charita 370,00 370.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Predmety osobnej starostlivosti Ústav na výkon trestu odňatia slobody 300,00 300.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
chemikálie priemyselné Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 87,84 87.84 EUR 2019 Tovary Nie 1
Čistiace,hygienické leštiace výrobky. Správa telovýchovných zariadeni 4 800,00 4800.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
čistiace prostriedky Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 230,00 1230.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Hygienické vložky Bella Normal alebo ekvivalent Ústav na výkon trestu odňatia slobody 936,00 936.0 EUR 2020 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 41 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Vladimír Štencel
Adresa:
Moravská 2566/3 Spišská Nová Ves 05201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Eva Pajonková
Adresa:
Javorová 2015/5 Spišská Nová Ves 05201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Peter Vojtaššák
Adresa:
Banicka 1732/14 Spišská Nová Ves 05201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.