Dodávateľ

CSFIT s.r.o.

Bratislava - mestská časť Ružinov
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: CSFIT s.r.o.

IČO: 50700308

Adresa: Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov

Registračné číslo: 2021/6-PO-E8362

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 27. Jún 2021

Záznam platný do: 27. Jún 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 42 165,00 EUR 5 5
2020 239 128,34 EUR 5 5
2021 288 147,00 EUR 4 4
2022 1 110 307,67 EUR 4 6
2023 420 411,00 EUR 3 3
2024 154 608,33 EUR 3 3
0 113 269,00 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 42 165,00 EUR 5 5
2020 239 128,34 EUR 5 5
2021 133 472,00 EUR 2 2
2022 568 088,67 EUR 5 7
2023 864 552,00 EUR 5 5
2024 520 630,33 EUR 4 4

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
DataCentrum 1 6 741,67 6741.67 EUR
Štatistický úrad Slovenskej republiky 3 30 996,17 30996.17 EUR
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA 3 154 469,00 154469.00 EUR
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 2 73 720,00 73720.00 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1 69 075,00 69075.00 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 10 1 011 707,17 1011707.17 EUR
Národné centrum zdravotníckych informácií 2 170 457,00 170457.00 EUR
Mestská časť Bratislava - Dúbravka 2 16 668,00 16668.00 EUR
Kancelária prezidenta SR 1 2 500,00 2500.00 EUR
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 2 741 227,33 741227.33 EUR
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky 1 90 475,00 90475.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Bezpečnostné zariadenie firewall Mestská časť Bratislava - Dúbravka 8 902,00 8902.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Zabezpečenie HW a SW podpory firewallov FORTIGATE 300D na 1 rok Štatistický úrad Slovenskej republiky 10 365,60 10365.6 EUR 2019 Služby Nie 1
Prístupová karta FORTINET Kancelária prezidenta SR 3 000,00 3000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Antimalware, antispam riešenie Štatistický úrad Slovenskej republiky 17 230,80 17230.8 EUR 2019 Tovary Nie 1
FortiSwitch Mestská časť Bratislava - Dúbravka 13 273,88 13273.88 EUR 2019 Tovary Nie 1
Nákup 2 ks Optických 10Gig switchov Hlavné mesto SR Bratislava 137 800,00 137800.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Zabezpečenie HW a SW podpory firewallov FORTIGATE 300D na 1 rok Štatistický úrad Slovenskej republiky 10 912,20 10912.2 EUR 2020 Služby Nie 1
Nákup 2 ks Optických 10Gig switchov Hlavné mesto SR Bratislava 92 000,00 92000.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup sieťových zariadení Hlavné mesto SR Bratislava 63 177,60 63177.6 EUR 2020 Tovary Nie 1
Prenosné počítače a PC príslušenstvo Národné centrum zdravotníckych informácií 52 627,20 52627.2 EUR 2020 Tovary Nie 1
IKT pre potreby NCZI Národné centrum zdravotníckych informácií 9 995 000,00 9995000.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Nákup IT zariadení a spotrebného tovaru Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 15 777,00 15777.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Nákup IT zariadení a spotrebného tovaru Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 1 079 864,00 1079864.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Servery, sieťové zariadenia a podpora Hlavné mesto SR Bratislava 87 825,00 87825.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Servery, sieťové zariadenia a podpora Hlavné mesto SR Bratislava 418 727,00 418727.0 EUR 2022 Tovary Nie 3
Nákup programového vybavenia NASES Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 6 304 663,00 6304663.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
Servery, sieťové zariadenia a podpora Hlavné mesto SR Bratislava 5 992,00 5992.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Podpora produktov RED HAT #2 DataCentrum 9 676,80 9676.8 EUR 2022 Služby Nie 1
Nová licencia a softvérová podpora Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky 157 485,60 157485.6 EUR 2022 Tovary Nie 1
Servery, sieťové zariadenia a podpora Hlavné mesto SR Bratislava 48 397,00 48397.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Nákup a podpora kancelárskych prepínačov NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA 45 000,00 45000.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Licencie pre produkty FortiGate NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA 69 564,00 69564.0 EUR 0 Tovary Nie 1
SW Fortinet FortiClient + EMS server NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA 41 245,00 41245.0 EUR 2024 Tovary Nie 1
Obstaranie podpory pre produkt Forticlient EMS Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 93 816,36 93816.36 EUR 2024 Tovary Nie 1
Zabezpečenie ATP supportu pre FW zariadenia siete Govnet Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 61 713,60 61713.6 EUR 2024 Služby Nie 1
Servery, sieťové zariadenia a podpora Hlavné mesto SR Bratislava 3 188 750,00 3188750.0 EUR 2023 Tovary Nie 1




+421903850702


pavol.jurco@csfit.sk
obchod@csfit.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 40 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Pavol Jurčo
Adresa:
Blatná 112 Habovka 02732
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
22. September 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Pavol Jurčo
Adresa:
Blatná 112 Habovka 02732
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
30. September 2019
Záznam do:
22. September 2023
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
EASY START Tax s.r.o.
Adresa:
Cintorínska 9 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108
Meno:
EASY START s.r.o.
Adresa:
Cintorínska 9 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 22.09.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 30.09.2019 do: 22.09.2023

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.