Dodávateľ

DBSoft s. r. o.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: DBSoft s. r. o.

IČO: 52497151

Adresa: Pajštúnska 3821/9 Bratislava - mestská časť Petržalka

Registračné číslo: 2022/9-PO-F1224

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 18. September 2022

Záznam platný do: 18. September 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 16 250,00 EUR 2 2
2021 83 075,00 EUR 2 2
2022 102 707,50 EUR 3 3
2023 107 612,42 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 16 250,00 EUR 2 2
2021 83 075,00 EUR 2 2
2022 102 707,50 EUR 3 3
2023 107 612,42 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 2 33 400,75 33400.75 EUR
Národný bezpečnostný úrad 4 235 991,67 235991.67 EUR
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky 4 40 252,50 40252.50 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Obnova ročnej podpory softvérového produktu Citrix Virtual Apps Advanced Edition Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky 11 500,00 11500.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Predĺženie podpory licencií Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal Národný bezpečnostný úrad 10 620,00 10620.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Obnova ročnej podpory softvérového produktu Citrix Virtual Apps Advanced Edition Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky 11 500,00 11500.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Predĺženie podpory licencií Virus Total na 12 mesiacov Národný bezpečnostný úrad 91 680,00 91680.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Predĺženie podpory licencií Virus Total na 12 mesiacov Národný bezpečnostný úrad 98 880,00 98880.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Predĺženie podpory licencií Virus Total na 12 mesiacov Národný bezpečnostný úrad 95 400,00 95400.0 EUR 2023 Služby Nie 1
Obnova ročnej podpory softvérového produktu Citrix Virtual Apps Advanced Edition Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky 13 500,00 13500.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Obnova ročnej podpory softvérového produktu Citrix Virtual Apps Advanced Edition Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky 12 505,20 12505.2 EUR 2023 Tovary Nie 1
Subscription Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition a Citrix Gateway Advanced VPX Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 20 165,42 20165.42 EUR 2022 Služby Nie 1
Subscription Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition a Citrix Gateway Advanced VPX Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 21 231,90 21231.9 EUR 2023 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 11 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Július Janiga
Adresa:
Rosinská 30A Žilina 010 08
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
13. November 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Július Janiga
Adresa:
Rosinská 30A Žilina 010 08
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. Jún 2020
Záznam do:
13. November 2020
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Martin Bajužík
Adresa:
Krasovského 13 Bratislava - mestská časť Petržalka 851 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 13.11.2020 do:

Stiahni



Záznam platný od: 15.06.2020 do: 13.11.2020

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.