Obstarávanie

Organizačno-technické zabezpečenie infoseminárov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 426,76
Konečná suma(Bez DPH):
1 591,66
Zaplatené:
65.58%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
seminár
Množstvo:
2.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je organizačno-technické zabezpečenie infoseminárov v rozsahu zabezpečenia konferenčnej miestnosti vrátane konferenčnej techniky, ubytovania a služieb cateringu, Košice 6.2. 2017, Banská Bystrica 7.2.2017

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: I. prenájom miestnosti , Hodnota / charakteristika: 7.2. 2016 v Košiciach a 8. 2. 2017 v Banskej Bystrici, od. 8.00 hod. do 12.00 hod.; Technické vlastnosti: Samostatná konferenčná miestnosť , Hodnota / charakteristika: Kapacita pre cca 80 osôb formou kinosedenia ; Technické vlastnosti: Konferenčná miestnosť, Hodnota / charakteristika: Konferenčný (rečnícky) pult, Predsednícky stôl s 3 pevnými mikrofónmi, Možnosť zatemnenia miestnosti, vešiak na kabáty; Technické vlastnosti: Konferenčná technika, Hodnota / charakteristika: Dataprojektor + plátno (veľkosť plátna musí zodpovedať rozlohe miestnosti a počtu účastníkov), WIFI, ovládač na vzdialené ovládanie prezentácie; Technické vlastnosti: Ozvučenie konferenčnej sály počas trvania infoseminárov, Hodnota / charakteristika: Ozvučenie reproduktormi; Technické vlastnosti: Osobitný priestor pre podávanie občerstvenia (coffe break) , Hodnota / charakteristika: Priestor pre podávanie občerstvenia mimo konferenčnej miestnosti; Technické vlastnosti: parkovanie, Hodnota / charakteristika: Parkovanie pre minimálne 60 vozidiel v mieste konania konferencie resp. do 100 m od miesta konania konferencie; Technické vlastnosti: II. catering, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Coffe break, Hodnota / charakteristika: káva, mlieko, cukor, čaj ovocný/čierny, nealko nápoj 0,25 l/osoba, drobné koláčiky ; Technické vlastnosti: III. ubytovanie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Ubytovanie, Hodnota / charakteristika: Ubytovanie osôb v rovnakom ubytovacom zariadení ako miesto konania infoseminárov; Technické vlastnosti: Ubytovanie Košice, Hodnota / charakteristika: 7 x 1 lôžková izba (6.2. 2017 -7.2. 2017) vrátane raňajok; Technické vlastnosti: Ubytovanie Banská Bystrica, Hodnota / charakteristika: 7 x 1 lôžková izba (7.2. 2017 - 8.2. 2017) vrátane raňajok

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Samostatná konferenčná sála s kapacitou pre cca 80 osôb vrátane technického vybavenia , Jednotka: počet seminárov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Catering pre 80 osôb/1 infoseminár, Jednotka: počet seminárov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Ubytovanie pre 7 osôb/1 infoseminár, Jednotka: počet seminárov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: Parkovanie pre min. 60 vozidiel/1 infoseminár, Jednotka: počet seminárov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PRESS & BURG Business s.r.o. 3 1 910,00 20% EUR 30. Január 2017 130265

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.