Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa služieb spojených s pozáručným servisom, opravami a údržbou čiernobielych a farebných ihličkových, atramentových, laserových, termo a LED tlačiarní a multifunkčných zariadení s formátom tlače A4 a A3 (ďalej len „zariadenia“).; Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečiť služby spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, dodávaním náhradných dielov a príslušenstva zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy (ďalej len „servisná požiadavka“) na základe servisných požiadaviek verejného obstarávateľa v rozsahu uvedenom v servisnej požiadavke.; Verejný obstarávateľ (ďalej uvádzaný aj ako „objednávateľ“ alebo „obstarávateľ“) disponuje v čase obstarávania zariadeniami od rôznych výrobcov a viacerých modelov od jedného výrobcu, ktorých zoznam tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.; Obstarávateľ prevádzkuje zariadenia v dvoch sídlach s rôznymi adresami v rámci mesta Bratislava.; Definícia pojmov:; Servisná požiadavka je žiadosť objednávateľa adresovaná dodávateľovi s cieľom zabezpečiť služby a tovary spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, dodávaním náhradných dielov a príslušenstva zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy, smerujúce k obnoveniu prevádzkyschopnosti zariadení. ; Reakčná doba je doba, ktorá začína plynúť od prevzatia oznámenia servisnej požiadavky dodávateľom a končí začatím servisného výkonu. Prevzatie servisnej požiadavky oznámi dodávateľ objednávateľovi na e-mail kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek alebo začína plynúť automaticky 24 hod. od nahlásenia servisnej požiadavky dodávateľovi objednávateľom. Za začiatok servisného výkonu sa považuje zaslanie návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľovi.; Servisný výkon sa chápe okamžitá a prioritná časovo obmedzená činnosť dodávateľa vedená bez akéhokoľvek zdržania smerujúca k plneniu predmetu zmluvy spojenej s obnovením prevádzkyschopnosti zariadení alebo s dodávkou náhradných dielov a príslušenstva zariadení a iných plnení v zmysle servisnej požiadavky.; Servisná prehliadka je súčasťou servisného výkonu, ktorá slúži na spresnenie servisnej požiadavky, ak nie je možné objednávateľom jednoznačne špecifikovať vadu zariadenia a dodávateľ na základe servisnej požiadavky nedokáže vypracovať a predložiť cenovú ponuku objednávateľovi.; Počet zariadení objednávateľa podľa výrobcu: Hewlett Packard 403 ks; Xerox 164 ks; Toshiba 32 ks; Lexmark 21 ks; Canon 12 ks; Oki 7 ks; Samsung 5 ks; Epson 3 ks; Ricoh 2 ks; Brother 1 ks;; Jednotlivé typy zariadení Hewlett Packard: HP 1100, HP 1130 A4, HP 1150, HP 1160 A4, HP 1200, HP 1300, HP 1415 Color LaserJet Pro CM, HP 1522 LJ NF, HP 1522NM LJM, HP 2300 dtn siet., HP 450, HP Color LaserJet CP2025n, HP Color LaserJet Pro CM1415fn, HP DJ 1300, HP DJ 3820,HP DJ 460, HP DJ 460WBT, HP DJ 5850 atrament, HP DJ 840, HP DJ 9300, HP DJ 9800, HP LJ 1010, HP LJ 1012, HP LJ 1015, HP LJ 1018, HP LJ 1020, HP LJ 1022, HP LJ 1150, HP LJ 1160, HP LJ 1200, HP LJ 1300, HP LJ 1320, HP LJ 2015, HP LJ 2015 N, HP LJ 2300 DTN, HP LJ 2600 N, HP LJ 2727, HP LJ 3052, HP LJ 3055 A4 USB 2.0, ; Jednotlivé typy zariadení Hewlett Packard: HP LJ C CP2025dn A4, HP LJ CM2320fxi, HP LJ Color 1600, HP LJ Color 2600 N, HP LJ Color 2605 dtn, HP LJ Color 3000 N, HP LJ Color 3600, HP LJ Color 3600dn, HP LJ Color CM 1312 MFP, HP LJ Color CM 2320, HP LJ Color CM 2320nf, HP LJ Color CP 1215, HP LJ CP2025n, HP LJ Pro 200 MPF M276, HP LJ CP3525n, HP LJ P1006, HP LJ P2015, HP LJ P2015d, HP LJ P2055d, HP LJ P2055dn, HP LJ P3015d, HP LJ P4014dn, HP Officejet 7000 ; Jednotlivé typy zariadení Xerox: Xerox Phaser 3117, Xerox WorkCentre 5845, Xerox WorkCentre 6400, Xerox WorkCentre 7855, Xerox WorkCentre 6505, Xerox Phaser 3320, Xerox Phaser 6010; Jednotlivé typy zariadení Toshiba: Toshiba 1500, Toshiba 1550, Toshiba DC 2330 MFP, Toshiba E Studio 163, Toshiba e-Studio 120, Toshiba e-Studio 161, Toshiba e-Studio 200s, Toshiba e-Studio 232, Toshiba e-Studio 281c, Toshiba e-Studio 355, Toshiba e-Studio 4540c ; Jednotlivé typy zariadení Lexmark: Lexmark atr. P915, Lexmark E220, Lexmark X364DN; Jednotlivé typy zariadení Canon: Canon iP5300 PIXMA, Canon iR1022A+pod., Canon FC 210, Canon iR 1605, Canon iR1210, Canon iR1510, Canon iR400, Canon iR5055N, Canon NP 6112, Canon MX 925; Jednotlivé typy zariadení Oki: Oki LED B4540MFP, Oki LED B6300dn, Oki LED C5540MFPcol., Oki LED C7350dn col.; Jednotlivé typy ostatných zariadení: Samsung SCX-4600, Epson LQ-680, Epson LX 300, Epson EFox Bixolon SRP-350, Ricoh AFIC. 3045, Ricoh Tempestovana - SIL 720, Sharp AR-5620D+podavac, Brother DCP-7045N
Technické vlastnosti: Servisné požiadavky pre zariadenia, Hodnota / charakteristika: Servisné výkony zariadení sa budú vykonávať v sídlach verejného obstarávateľa okrem prípadov, kedy bude nevyhnutné na zariadeniach vykonať servisný výkon v sídle alebo prevádzke dodávateľa. ; Technické vlastnosti: Cenník náhradných dielov, Hodnota / charakteristika: Za cenník náhradných dielov je považovaný oficiálny cenník originálnych náhradných dielov vydaný výrobcom jednotlivých zariadení pre Slovenskú republiku v slovenskom jazyku v mene euro.; Technické vlastnosti: Náhradné diely, Hodnota / charakteristika: Všetky náhradné diely musia byť originálne od výrobcu zariadenia, nové, nepoužité.; Technické vlastnosti: Záruka na náhradné diely a príslušenstvo zariadení, Hodnota / charakteristika: 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa od dátumu protokolárneho prevzatia servisnej požiadavky.; Technické vlastnosti: Záruka na servisné výkony, Hodnota / charakteristika: 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia realizácie servisnej požiadavky v sídle verejného obstarávateľa.; Technické vlastnosti: Cena za človekohodinu, Hodnota / charakteristika: musí zahŕňať všetky vynaložené náklady dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením servisnej požiadavky verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti: 1. servisné požiadavky, Jednotka: človekohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 400
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
LASER servis, spol. s.r.o. | 1 | 11 250,00 | 20% | EUR | 17. Marec 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.