Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť.; Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov.; Evidencia komplexnej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch(formuláre, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov a sledovanie ich realizácie; Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán).; možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi; Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravin; Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok).; Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín).; automatické prepojenie objednávok stravy zamestnancov s prehľadom služieb v nepretržitej a jednosmennej prevádzke; Nástroje pre objednávanie stravy (pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov), vyúčtovanie stravného vrátane tlače stravných lístkov a pokladničných dokladov.; Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy a pod.) zamestnancov.; Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v nepretržitej / zmennej prevádzke.; Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd.; Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému.; Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania.; Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov.; evidencia nárokov na osobné ochranné pracovné pomôcky (OOPP) pre zamestnancov s prepojením na sklad OOPP; možnosť evidencie a sledovania lekárskych preventívnych prehliadok zamestnancov s automatickými pripomienkami kontrol; štatistické výstupy z evidencie klientov , starostlivosti aj ekonomiky; Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému; Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania.; všetky funkcionality v rámci jedného systému (softvéru); Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku
Technické vlastnosti: prenos záznamov z dochádzkovej čítačky do programu, Hodnota / charakteristika: automaticky v pravidelných intervaloch
Technické vlastnosti: 1. Informačný systém pre 200 klientov v členenení podľa funkčných oblastí:, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1. Starostlivosť o klientov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. stravovacia prevádzka, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 3. personalistika a mzdy , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4.manažérske nástroje, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. hardware a SW vo forme čítačky bezkontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
IReSoft, s.r.o | 1 | 8 040,00 | 21% | EUR | 6. Júl 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.